|
|
|
|---|---|
tomas_malm76 |
Mina vanos låter förjävligt på min M3-99...är det nån som vet vad det kostar o byta? isåfall vart ?? eller kan man få den fixad genom garantin hos BMW, bilen är import iår...!! MIAO |
|
test test m3sedan |
|
|
e du säker på att de är fel på din vanos har själv en 97a som låter mellan 1000-1600rpm har jämfört med 3st andra3.2er låter lika illa som min tror innte de e nå gon större fara enkel vanos till3.0 kostar ca 13000kr bara matrial m3sedan |
|
tomas_malm76 |
Jag är 100 % säker på att det är vanos...dem låter som värst vid låga varv....låter som två metall bitar gnider mot varnadra ... MIAO |
BIMMER |
är din bil en 99 borde det väl vara någon typ av garanti... |
tomas_malm76 |
Jag har tid den första ...så vi får se om nån garanti gäller annars är det knassssssssssssss MIAO |
RafkoM3 |
HEj! Går bilen dåligt eller är det bara det lilla missljudet du oroar dig för? Jag har frågar runt överallt och fått svar att det lilla ljud som uppkommer vid låga varv typ 1000-1500 varv ibland är vanosen, men att M3orna låter så nästan från fabrik. Du har ju en 99 då är den nog rätt så ny ju :) borde ej vara några problem ju. Man får nog acceptera det lilla missljudet ibland. /Rafael M3 Köhler Racing |
tomas_malm76 |
hmm jag köpte nog den bilen föratt det inte ska komma såna missljud, bytte hela motorn på min förra 535 pga såna här ljud.... MIAO |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.