|
|
|
|---|---|
|
De klart ordentligaste testet jag sett hittills som ligger på en snabb server dessutom. Tanka hem o njut av denna best. Länk Skapar ett ha begär som inte går o gömma någonstans. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk | |
\\\M 325i ZENDER/// |
den va rätt nice. 15"fälgar(5'120)500kr.maila --- |
Kowalski |
Jo jag tackar... wendtan: Inga planer att krossa spargrisen för att lägga rabarber på "den gråa" som står hos FB Centrum? :-) 839 lakan...som hittat! Mvh /Kristoffer BMWCS # 4918 BMWCS SYD |
|
POESI!!!!! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Klart inspererande Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Kowalski: Den tanken drabbar mig minst en gång om dagen :) De finns vissa aspekter som talar emot de dock. Såsom att man skall kunna bygga ett hus någon gång framöver. Usch... börjar bli gammal när man tänker på hus före bil :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
wendtan:Vad är prisskilnaden mellan CSL och 911 var det en GT3 eller? Du kan ju en del om dessa bilar? mvh dutta |
|
|
en GT3 kostar kring kring miljonen. de finns en begagnad i munka ljungby för 935 kkr. (Kolla bytbil) Så prisskillnaden är ungefär 200 000, kanske lite till. Dvs m3 Csl är rena fyndet :) Prestandan är likvärdig på ringen, men i mina ögon är nog GT3an något vassare allround. En csl på vintern är otänkbart(för mig) men en gt3 funkar. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Mer exakt kostar en GT3 1 016 000 kronor (porsches hemsida) Mot 839 000 för CSL:en Dvs Pris skillnad: 177 000 kr. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
synd att den va codad med sådant skitformat som wmw bara =)! gör inte filmera rättvisa någonstans när de får genom gå den behandlingen! |
|
|
Tack för info. Porschen har ju nog ett bättre andrahandsvärde än CSL på sikt. Men har man den kosingen så man kan hålla sig med så extrema bilar är ju nog det ett litet problem..mvh dutta P.S vill ha en vit GT3 eller CSL |
|
|
Dutta: En vit csl blir svårt. Lite synd o lackera om den när man får den :) Svart är den färg jag inte skulle tveka på. Så grymt snyggt med kolfibertak tillsammans med en övrigt svart bil. Du har säkert rätt, andrahandsvärdet lär bli bättre på porschen. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
Aldric |
Tack och lov att strax under 900 kkr för en bil är helt omöjligt för undertecknad, det gör det lite enklare att leva då ... *suck* ;) |
| Håller med Aldric...trots att jag letar rolig BMW just nu så är priset "way to high" för mig oxå...! | |
|
att andra hands värdet e sämre på bmw:n kontra porschen tycker jag e bra för oss bmw entusiaster med mindre plånka BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.