|
|
|
|---|---|
|
Vad har ni för nyårslöften då?? Mitt är attt min 750 ska vara färdig innan sommaren...den har juh haft en smärre brand under huven=( mvh mrhorsepower Om man inte får köra bmw är det lika bra att låta bli=) | |
-BeeMWe- |
Snyggaste E34an i stan. Receptet blir Alpina fälgar, Alpina spoiler, nedlackning, ev av lister, sänkning. Ja en början iaf. |
|
Få henne över 30000 mila sträcket! Å bjuda henne på en resa hem till Autobahn i år igen! =) =) =) |
|
|
Skaffa jobb och köpa en E34 525i eller E36 325i. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Spara mer pengar.. Allt bra rinner ut på massa onödigt tjaffs just nu känns det som. Pengarna kan istället läggas mer koncentrerat på något som inte betalar sig i längden, bilen. /Anton |
|
|
Bli bättre på att köra hoj så man inte vurpar lika ofta.Försöka att få ihop det med motsatta könet igen.Sen ligger motardhjul samt ett par feta M-hjul som kompisen har till salu på önskelistan för 2004 men livet har ju sina oförutseeda utgifter så man får ju se vad kosingen räcker till...Gott nytt till alla på forumet!//dutta |
|
|
Nya fälgar Montera M-spoiler Skaffa en normal flickvän(är det omöjligt?) Sälja Golfsnurran. |
|
|
Jag ska registreringsbesikta min nyinköpta M5 och fixa en massa saker med den. Blir nog roligt om det inte går imot för mycket. //Schnitzer |
|
|
Klippa mig och skaffa ett jobb. Samt sälja bilen och drömma om en 996 eller XJR. Gott nytt år på er! My Bimmer is my mistress |
|
|
Ta bort 520-emblemet och inbilla mig själv att jag åker 540:-) Eller vinna på V75 och köpa en 540 :-))))))))))))))))))) |
|
| Fullt race klar till Knutstorps träffen! | |
| Förutom att få min över 30000 mila sträcket! Å bjuda (80-tals)loket på en resa hem till Autobahn i år igen! Så önskar jag alla ett lika härligt Bmw-år som mitt! E30 regerar! ...om man är en simpel junior som jag! | |
|
* Skaffa jobb (har bara småjobb nu som inte ger tillräckligt :( ) * 15" krysseker och sommardäck. * Ta tummen ur a****t och ordna en läderratt/m-ratt. * Piffa upp lacken samt nya emblem fram och bak Sen får vi se... vågar inte lova några bilköp/byten ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Gav som nyårslöfte för sex år sedan att aldrig avge några fler nyåslöften och det håller ännu :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Lägre bil och en hasplåt... =) Sen om ja får jobb efter skolan blir det en ny bil! //Cosmos |
|
| Försöka vara mer ekonomisk. Vänta med att ha rolig bil tills efter utbildning. (går sådär hittils) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.