|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla! skulle idag ut o fylla på spolarvätska på bilen... gick in i kupen o drog i handtaget..och upptäckte till min ve o fasa att det var inget motstånd i handtaget. Spärren i framkanten på motorkåpan gick inte ut, så jag kan inte frigöra motorkåpan... Vad är fel och vad gör jag för att fixa det? Tacksam för snabba svar..... (jobbigt att stanna varannan kilometer o kliva ut för att putsa rutan) V8 rockar fett! | |
|
Det är inte så enkelt att det har frusit? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
-Daniel- |
har du varit och provat trycka ner den ordentligt kan hända att den inte är riktigt rätt i läge |
|
mm, nja, det är ju inte det...bor längst ner i söder och vi har inte haft under 0 än så länge i år så det är det inte...:) Den där spärren/frigörningshandtaget ploppar inte ut så jag når det knappt. Och även om jag når det med fingret så sitter det fast.... spaken man drar i inne i kupen är det inget motstånd i heller...... nån mer som har nån ide? V8 rockar fett! |
|
|
vajern av /Steffee |
|
|
OK, men vad göra då? räcker det med att plocka bort fotstödet nere till vänster där handtaget sitter, o på så sätt dra fram vajern igen? .....eller måste jag till en verkstad som fixar det? V8 rockar fett! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.