|
|
|
|---|---|
|
Var in på Nordicaudi.com och spionerade lite.... Finns det något sätt att hitta .pdf filer av äldre säljbroschyrer gällande BMW? På audisiten fanns massor även från 80-tal. (på audi såklart) Visserligen har vi en enaståede modellguide, men det vore kul att ha koll på hur ens bil marknadsfördes på sin tid. | |
|
Det finns en del på några utländska sidor. Är det något speciellt du är ute efter? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
De 2 bmw jag ägt vore roligast att ha. Dvs 325 -91 och 318 -88. Ska söka lite grundligt få se... |
|
hjulet |
Det finns ett företag i Karlskrona som kanske kan hjälpa dig att hitta det mesta. Har ingen erfarenhet av dem själv, men jag vet att frilansar-Micke har haft med dem att göra och hittat intressanta saker i originaltryck. Kolla in www.lafri.se för vidare kontakt, det finns kanske inte i deras webshop, men det betyder nog inte att det inte finns.... Lycka till! |
|
Funderar på att lägga upp en del mtrl.Har i princip allt i från -75 o framåt , vet inte hur stort intresse det skulle vara att kolla på.Det är ju trevligare med original att bläddra i. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Jag har alla 3 och 5-serie kataloger sen 1983. Rätt kul att ha. Tyvärr har jag inga dubletter på dom tidiga årgångarna först på E36 har jag nått extra exemplar. |
|
| Trucker: Skulle vara väldigt roligt om du kunnde lägga upp det. Alltid roligt att se hur ens bil marknadsfördes. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Trucker; Instämmer till fullo med js_snicke...vore härligt om du ville dela med dig av det du har! /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Har lagt upp några bilder på 3.0-73 och 3ser-81 mer kommer senare.När fotot krymper så håll pekaren i hö hörnet så går det att förstora. Lite drygt o scanna bara man kan ju bara ta ett axplock ur traven som är ca 1met hög;)) Fotona ligger på 02ans sida mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Gött Trucker =)) Keep on scaning |
|
| Ååå vad kul det var å läsa om 323 :) Tack så mycke Trucker | |
|
Snyggt! Detta är en kulturinsats som trucker gör. Jag blir barnsligt glad av att se E3-broschyren. Det var morbrors 3,3 LA nån gång på det glada sjuttitalet som startade mitt BMW-intresse... My Bimmer is my mistress |
|
|
trucker! Inga dubbletter att sälja på e21 broschyren? RK |
|
|
Guld värt! Vågar man be om att få E30 -88 -broschyren scannad? :) Instämmer med 330, absolut en kulturinsats! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Nä...nu började jag sakna min inka e21a :-) Instämmer i skaran, klart en kulturinsatts!! |
|
|
rallykalle, ska kolla om det finns nån dublett. kalle h, jodå det ska nog gå. Pelle det var ett tag sen man såg en inkafärgad e21a:( mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Vågar man fråga om du kan ta E30 från -83 också |
|
|
Hm där gick passagen i sank:((,får söka efter nåt bättre, ha tålamod . Länk Länk NY |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.