|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag tänkte lacka ner bilen. Dörrlister trösklar kofångarna osv. Jag tänkte höra om man brukar lacka handtagen också. Tackar för svar i förhand. Ronnie | |
|
ja valde att inte lacka mina handtag när ja lackade stölister o fram-/ bak-läpp. kolla få du c va du tycker. d e en del jobb o plocka bort handtagen... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
ja valde att inte lacka mina handtag när ja lackade stölister o fram-/ bak-läpp. kolla få du c va du tycker. d e en del jobb o plocka bort handtagen... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
BMW-Ronnie: Jag lackade ner min 520 det blev riktigt bra fast jag lackade inte listerna |
|
Bmw ludde |
Jag lackade listerna på bilen för ett tag sen Länk , men inte handtagen får se om jag gör det, ät det mycket jobb att plocka ner handtagen. Mvh Ludde Länk |
|
hur lackar man listerna , måste man plocka bort dem ... ska man lacka med vaanlig billack ?? hur får man den glansiga jämna ytan som man brukar se på bilderna ?? BMW: BECAUSE I’AM WORTH IT |
|
|
Mina lister plockades bort. Sen förbehandlas de väl. Grundlack, lack o klarlack. Lackkillen hade dock lite svårt att få färgen att fästa på 10 år gamla lister sa han. Det höll i alla fall felfritt 500 mil (1 säsong). /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.