|
|
|
|---|---|
|
15000 mil på mätaren, i stort sett fullutrustad, BRA skick. Ca: PRIS??? Mvh. Micke Olsson | |
|
Hejsan Micke, detta är mycket beroende på att hitta rätt köpare. Jag skulle uppskatta priset om mätarställningen är korrekt, bilen är fullservad och är i ett för årsmodellen bra skick till 65-75' (beror på om däck är bra, nära service, skatt, om CD finns och dyl) Vad säger ni andra? E34orna har en som jag ser det en mycket splittrad prisbild, en del annonseras mycket billigt och en del nästan upp i nivå med tidiga e39or. Simon |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Jag var ju runt med Janne och letade 530 touring, läs gärna reportaget! Min slutsats är att det helt klart finns köpare som är beredda att betala runt 100 papp för en FIN sådan. Det är en grymt trevlig bil, men direkt det finns tveksamheter rasar priset. En dålig kostar massor att reparera. Kort sagt så tror jag att 90-100 är möjligt, men ENDAST om den är schysst och allting funkar. Annars är Simons 65-70' rimligare.//Johan |
|
Letade upp en 530 iA Touring för ett tag sedan. Väldigt varierad prisbild (tittade mest hos handlare)och alla sorters skick. Erfarenheten blev nog att ett riktigt välskött exemplar låg på runt 100' efter prut. Å andra sidan låg vissa riktiga kronvrak en bra bit över 100'... Slutade med att man följde Jannes väg och gjorde en imp. från BMW. Mer utrustning för ung. samma pengar. Privat är ju dock billigare. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Måste bara fråga, var det du som köpte 95:an som fanns på bmw.de nyligen, med runt 19000 mil på mätaren? Janne var nämligen på väg att kolla på den, eftersom den var topputrustad!//Johan |
|
Johan - check yr e-mail. Hade gått 15' samt topputrustad. Stod i Paderborn/Bmw.de. Går som en klocka och har bara positivt att säga ang. direktimport från Bmw-handlare. |
|
|
Hellå. Denna är påkostad slitdelar, skatt, bes, lackbehandling helt nyligen för Ca: 30 000:- Mvh. Micke Olsson |
|
|
Minst 85'tycker jag den ska ligga i om allt är ok. Roger. |
|
|
· Stora kliman · Sportstolar i svart skinn med värme · El hissar x4 · El speglar · ABS · C-lås. Med fjärr + Larm · 16” aluminiumfälgar · Farthållare · Lilla datorn · Nurburgringpaket · Automatisk nivåreglering · Sänkt · Dimljus · GSM med handsfree · Insynsskydd · Vita blinkers x2 · 5-stegad låda (Sport, vinter, ekonomi) · Nackstöd x5 · Airbag x2 · Fällbart baksäte · Stereo + CD-växlare för 10 skivor · Servicebok + en del kvitton · Vinterdäck på aluminiumfälgar · Ny skattad · Ny besiktigad · 15 000 mil · Lackbehandlad 01-11-08 · Renoverad låda 15 000:- · Ny ljuddämpare 9000:- · Nybytt packbox i motorn 3000:- Mvh. Micke Olsson |
|
|
Saknas ASC+T? Simon |
|
|
Ja, men det är ju oxå det enda. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Ok /Simon Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.