|
|
|
|---|---|
|
jag blev av med mina nycklar till en 324td i luleå idag det sitter carguard på den så nu är den kodat om frågan är; kan man köpa en reservkodare och få den till samma signal eller har man bara en kvar nu nyckeln (som går till bakluckan också) kan man väl skaffa ny på märkesverkstad? det var ena idioter pga att det var fem st som såg dom ta nycklarna och sen kom dom tillbaks och försökte ta bilen en halvtimme senare men då såg jag dom och försökte springa ikapp och slå .... dom men dom smet klantskallarna körde dit med sin egen bil så jag fick regnr och följdligen vem som ägde den;så nu är det bara timtal innan polisen får fast dom men ändå hur dum får man va helgonet | |
stefannorr |
Sätt dit svinen...spöa dom först med baseballträ o bogsera dom efter bilen sen. |
|
Låt dom simma i fiskrens.Bort med packet! |
|
|
fy f*n va tråkigt. skulle satt en polis i bilen. fast d e klart hade ju avtt got o få tag i dem själv först, ja typ dratt dem efter bilen till häktet. bort ska sånna svin i alla fall! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Jag förstod inte riktigt hur du blev av med nycklarna? Mvh JOhan |
|
|
dom var i jackan på jobbet så först gjorde dom inbrott i byggnaden för att sen söka reda på saker det har kommit till ytterligare info om dom natten till igår stal dom en vinröd golf vr6 +10000kr av en bekant + hund huvudmannen heter kristian hedberg och bor på ederforsg 59 i luleå polisen har fortfarande inte fått tag i han varken vänner eller bekanta vet var han är han kör en grå vit volvo 240 med regnr btd 410 emaila om ni ser bilen eller ring polisen helgonet |
|
| Snodde dem en hund????? | |
|
.....SÄTT DIT DOM REJÄLT !!! .........hoppas du får tag i nån av dom först !! _Man ser bättre ut i 250 km/h_ |
|
|
polisen har fortfarande inte fått fast han än däremot hans kompanjoner men med den kylan som råder nu så måste han ploppa upp snart han var senast i hagaviken med ett koppel polisbilar efter sig han lyckades köra ifrån polisen med en 240 original hur fan är det möjligt eller var snutarna bakis |
|
|
Åk på mds på banvägen så kodar de om nyckeln åt dig... |
|
|
Helgonet: Berätta mer. Måste få veta hur det går. Och som sagt, snodde dom en hund?? Fy f*n vilka förlorare det finns.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
nu är nyckeln omkodad men jag kommer inte in i bagage luckan måste jag byta lås eller kan bmw få fram en nyckel till den? polisen har ännu inte fått fast han det är lättare att hitta christer petterson än han verkar det som eller så har han väldigt goda vänner som gömmer han gott nytt år förresten helgonet |
|
|
Har du kunnat öppna med samma nyckel allt tidigare, men inte nu så fixar Anders eller Kenneth på Englunds en ny huvudnyckel åt dig med hjälp av chassinumret. Christian Hedberg är inte okänd för polisen, kör bara omkring med olagliga bilar.(obes.oskatt,oförs.) Lämnar sedan resterna av bilarna överallt så kommun får med jämna mellanrum ta hand om skiten och det skrotas . Fyrkantens bilskrot vet vem det är. SÅDAN FAR SÅDAN SON Knarkare allihopa,,, |
|
|
jag har fått tag i hans bil idag och ringde polisen för att kunna gå in i den men dom sa bara att åka hem och vänta några dar för att det är under utredning. då blir man ju jävligt glad det står om dom i www.nsd.se LULEÅ. Fem polisbilar jagade i går två män som observerades när de vid 12-tiden stal bilnycklar ur en jacka i Örnäskyrkan. Männens bil upptäcktes av en privatperson vid Hagaviken sedan de hade gjort inbrott i en bil. Men trots det stora pådraget lyckades de två männen, kända missbrukare, komma undan. helgonet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.