AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.254

Har någon kollat på denna M3 E46:a?

CR
175
CRY
332ti-98
Hej!
Har någon varit och kollat på denna M3:a på Auto Performance i Vellinge?
Länk
CR
175
CRY
332ti-98
Finns också på:
Länk
Viss priskillnad får man ju säga. Grymt snygg i imolaröd.

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
Vilken Bilpark företaget har
Länk
De måste vara ganska nystartat för jag har aldrig sett det innan.
Man brukar ha koll på vad som finns härnere med omnejd.

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
Om vi säger så är skillnaden i pris mellan privat och köp från bilhandlare och det verkar som om 7-8% är en vanlig "förmedlingsavgift" när det gäller att stå för garanti under 1 år eller så samt koll av iltal och status etc.

Tycker inte att det är så konstigt med den prisskillnaden.

Varifrån han har fått PDC fram vet jag inte ;)

Kolla denna:

Länk

Dime M
Skulle kalla en CSL för 350kSEK och privat säljare med bild från någon bilhandlare som en fejkannons ... är nog snart borta.
ringde på csln igår men va såld :(((
CR
175
CRY
332ti-98
Kan det verkligen vara CSL:en på bilden som gäller??
Är det inte en vanlig M3:a som avses, med bild på en CSL?
Gick det få CSL:en med taklucka och Navi, nån som vet?
ingen taklucka o navi
Denna imolaröda M3 var tidigare i höst till salu på Paulssons Bil i Ängelsholm. Bilen var då i fint skick förutom slitna däck. Något som däremot inte står i annonsen är att den är svensksåld vilket jag tror att den är.
Priset dom begärde var då (vad jag kommer ihåg) 379000:-
Ägaren till bilen eller dess förre ägare är i alla fall en person som är besökare till denna sida för han finns med i Galleriet och bilen finns med i Regortage - Knutstorp 2003.
Tänkte att denna information kanske kan vara bra om nu någon eventuellt är intresserad av denna bil och kanske vill komma i kontakt med ägaren.

Cry: CSL:en kan inte fås med varken taklucka eller Navi.

/ Jacob
CR
175
CRY
332ti-98
Jacob_M3:
Tack för det utförliga svaret, det jag vet är att den är importerad.

Alla:
Det jag syftade på med min fråga angående taklucka och Navi till CSL:en var det att i länken ovan står det att den utannonserade CSL:en hade det, alltså stämmer min och "CoolBlueM3Coupe" ide att det är en fejkannons, troligen en vanlig M3 i så fall.

GOTT NYTT ÅR!

BMWCS#2928
Jacob_M3:

När jag hörde mig för om Cslen fick jag oxså samma svar MEN sen på senare tid har jag hört att man kunde få sin Csl med navi om man promnt ville ha.
starre,

Ja men taklucka vågar jag sätta pengar på att man inte kan få. Vore lite väl bökigt att specialtillverka kolfibertak med hål i? ;)

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Imola M3 är en kompis gamla bil.
Egget köpte bilen av en äldre man i malmö som importerat den som ny men det var hans fru som tyckte kopplingen var för trög så den byttes i på Paulssons där Egget köpte den och körde 10mån körte diesel och byta in den på Paulssons igen.
Hör med Egget.
Bilen går iallafall bra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.