|
|
|
|---|---|
bmw2004? |
jag funderar på köpa min första bmw "kombi" touring. har blivit tipsad om denna sida och även att en e34 500serien passar mig. men har ngr funderingar gällande e34 520 och 525 touring. ngn som kan offra ngr minuter? J.P |
|
Visst, vad har du på hjärtat? Förutom blåsljud.. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Köpte min 525i för en månad sen och är jättenöjd med bilen :-) Det är iofs ett jättefint exemplar (14 000 mil, 94:a) Bilen är snabb, snygg och smidig. En av de mysigare europeér jag haft. 520 har jag ingen erfarenhet av men jag ville ha lite mer krut i bilen för den väger ju lite och då räcker nog inte den lilla motorn till tror jag ??? Peter Min BMW Länk |
|
bmw2004? |
tack för en snabb svar. har ngr enkla frågor. * vad är det för skillnad på 520 och 525 ? * hur mkt får den dra på släp med b-körkort? * Försäkring ? * vad skall man tänka/titta på när man skall köpa en 500serien touring? * antal hk? * var hittar man en sida " pris på beg 500 seriern touring så man inte betalar för mkt. tusen tack.. J.P |
|
Många av dina frågor får du svar på i modellguiden till vänster. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
tack för en snabb svar. har ngr enkla frågor. * vad är det för skillnad på 520 och 525 ? Motorerna... 520 = 2liter ? 525 2,5 liter * hur mkt får den dra på släp med b-körkort? Tror det är 1500 kg * Försäkring ? Dyr :-( men det gäller att kolla försäkringsbolag och skriva bilen på ev fru eller tjej. Min förs skiljde 4000 mellan bolagen * vad skall man tänka/titta på när man skall köpa en 500serien touring? Sök på "köpråd touring" så får du lite hjälp och kolla Begagnatguiden här till vänster * antal hk? 194 på 525 :-)) * var hittar man en sida " pris på beg 500 seriern touring så man inte betalar för mkt. Kolla Bytbil.com eller här på Powerbörsen MVH Peter Min BMW Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.