|
|
|
|---|---|
|
325 cupe är iallfall ingen vinterbil har jag märkt. Sidorutorna fryser o imma i cupen. Blir att köpa vinterbil | |
|
Min 323 Ci fungerar i alla fall fint på vintern. "Allt går lättare bara man vill. Det svåra är att vilja." |
|
|
Har inte heller något problem med vinterkörning med 323:an aye! Du som kör en 323Ci, har du också problem med högt vägljud med vinterdäcken, min 520 går betydligt tystare. Mvh Christer BMW CS #5206 |
|
|
Har inte heller något problem med vinterkörning med 323:an aye! Du som kör en 323Ci, har du också problem med högt vägljud med vinterdäcken, min 520 går betydligt tystare. Mvh Christer BMW CS #5206 |
|
|
Sjulle tro att det är stor skillnad på E36 och E46. Verkar vara många som inte är nöjda med E36 coupés vinteregenskaper. //Thorssa |
|
|
silvén: Jag kör dubbfritt och har därför inga problem med högt vägljud. "Allt går lättare bara man vill. Det svåra är att vilja." |
|
|
E36 coupe funkar väl på vintern bara man pysslar om den med motor&kupevärmare och riktiga däck.Har inga problem med rutorna och imma.Men alla bilar funkar ju olika trots samma fabrikat...mvh dutta |
|
|
E36 Coupe + parkering på gatan = Många tråkiga saker. Inte minst hur mycket den slits. Här finns en anledning till att ha en extra vinterbil så att pärlan får vila till våren bryter isarna. E36 Coupe + parkering i varmgarage = fungerar lika bra som vilken bil som helst. Men ändock sorgligt att utsätta pärlan för snö och modd. Jag hade en gång en Hamannsänkt Compact. Lätt där bak och för låg där fram. Frontspoilern fick göra det jobb som kommunens snöröjare skött så illa. Bakhjulen hade problem även med ASC-T inkopplad. Jag surnade till och bytte i min iver till en.. Coupe :-( He he Vintern var oändligt lång och när sommaren till slut kom var jag trött på BMW. Hur illa det kan gå... Nu är jag bil-lös men inte håg-lös. En välplanerad bilaffär är på G. Ses i sommar! Sign Kjelle |
|
|
Byt microfiltret till kupén om ni har problem med immiga rutor. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
2 alternativ: 1.garage 2.kupevärmare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.