AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.217

M3 E46 Färgkombinationer

Sida 2 av 2
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Heh, i mitt fall var det överhuvudtaget inget snack om att jag skulle köpa den 328:an, jag var helt såld. Det finns nåt visst "sportigt" med gula inredningar... Sa nån Ferrari? =)

Om jag fått välja kombination till min nuvarande bil så hade jag bytat det svarta i bi-colorskinnet till nåt oreange-aktigt, det och blått funkar finfint. Alternativt nåt helgult eller vitt som ju inte heller fanns (jag är faktiskt lite besviken på BMWs lite tråkiga färgoptioner till Z3M-bilarna).
Imola och ni andra:

Sorry jag menade Solid svart är inte i närhetena(ca:39mil bort) av bilen så vet inte den exakta färgnr på bilen
Imola:

Man tackar. Jag anser själv att det är den färgen som gör sig bäst på en M bil. Bilens linjer lyser upp på ett speciellt sätt.
Imolaröd och phoenixgul likaså. Finns ett par bra att välja mellan.

Någon som vet hur många estorilblåa M3 E46 vi har i landet?
Har hört rykten på en cab och en coupe men sen vet jag inte fler.
Det är ju ändå trots allt en individual färg nu.

/ Jacob
har sett en estoril coupe i göteborg
Jag tyckte det var läckra kombinationer alla utom möjligen mora/kiwi. Har lite svårt för blått skinn också...ser ut som galon. Hade jag fått välja hade det blivit mora/champage/poplar natural.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Jacob_M3: Ett lysande färgval Estorilblått är mitt första val på M3 en mycket vacker färg!

Det finns minst två Estorilblåa M3 E46 Cabrio en -0210 och
en -0211 båda i Stockholmsområdet Sv-sålda.

Mvh Stephan
Stephan735i:

Tackar. Känns kul att höra att så pass många tycker om färgen.
Finns ju faktiskt en del som är skeptiska till estorilblå.

/ Jacob

Ge
639
George.K
330ci - 02
Min bil är safirsvartmetallic me beige nappaläder, där har vi en fin kombination, man måste ha något som bryter mönstret!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.