|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Heh, i mitt fall var det överhuvudtaget inget snack om att jag skulle köpa den 328:an, jag var helt såld. Det finns nåt visst "sportigt" med gula inredningar... Sa nån Ferrari? =) Om jag fått välja kombination till min nuvarande bil så hade jag bytat det svarta i bi-colorskinnet till nåt oreange-aktigt, det och blått funkar finfint. Alternativt nåt helgult eller vitt som ju inte heller fanns (jag är faktiskt lite besviken på BMWs lite tråkiga färgoptioner till Z3M-bilarna). |
|
|
Imola och ni andra: Sorry jag menade Solid svart är inte i närhetena(ca:39mil bort) av bilen så vet inte den exakta färgnr på bilen |
|
|
Imola: Man tackar. Jag anser själv att det är den färgen som gör sig bäst på en M bil. Bilens linjer lyser upp på ett speciellt sätt. Imolaröd och phoenixgul likaså. Finns ett par bra att välja mellan. Någon som vet hur många estorilblåa M3 E46 vi har i landet? Har hört rykten på en cab och en coupe men sen vet jag inte fler. Det är ju ändå trots allt en individual färg nu. / Jacob |
|
| har sett en estoril coupe i göteborg | |
|
Jag tyckte det var läckra kombinationer alla utom möjligen mora/kiwi. Har lite svårt för blått skinn också...ser ut som galon. Hade jag fått välja hade det blivit mora/champage/poplar natural. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jacob_M3: Ett lysande färgval Estorilblått är mitt första val på M3 en mycket vacker färg! Det finns minst två Estorilblåa M3 E46 Cabrio en -0210 och en -0211 båda i Stockholmsområdet Sv-sålda. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Tackar. Känns kul att höra att så pass många tycker om färgen. Finns ju faktiskt en del som är skeptiska till estorilblå. / Jacob |
|
| Min bil är safirsvartmetallic me beige nappaläder, där har vi en fin kombination, man måste ha något som bryter mönstret! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.