|
|
|
|---|---|
|
Har några gånger frågat lite här om vad man ska kika efter när man köper en e36´a, jag tackar och bockar för era svar.. Köpte igår min första bmw, startar lungt med en 318.. Bilen är enligt mig i väldigt fint skick, full servicebok med kvitton os.v.. Hon som hade den innan mig sparade alla kvitton, to.m om hon bytte lampor.. Sånt uppskattas.. Lägger upp några bilder, om nån är intresserad av att se.. Bilderna är tyvärr grymt dålig, började skymma ute och kameran är inte i topp skick. Så då va man Bmw ägare =) Länk Länk Länk Länk | |
|
Gratulerar, ser ut att vara i fint skick! ...psst, peta bort bokstaven på luckan... ;) I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Glömde faktiskt skriva det, tål inte dekal trimm.. Lovar på heder att den är borta innan morgondagen =) Observera att jag inte klankar på dom kör med dekaltrimm.. Jag gillar det inte ia.f Så fre4k, borta imorrn =) |
|
|
Helt orginal är finast! Plastskräpet M-märken som många kladdar på ger jag inte mycke för!! Ser jäkligt fin ut!! |
|
| Mkt fin! Calypsoröd är så jvl rätt färg på en E36a. Vänta tills sommaren, då solljuset ger färgen rättvisa. Den beiga inredingen passar ju perfekt ihop med bilen färg. Trevligt och ombonat. Vårda den ömt !!! | |
|
Och när 17" är på plats också, sweet.. Fick med ett par bmw 17" are, fråga inte efter modell för det vet jag inte =) Men det fanns inte en repa på dom.. Blir nog bra detta. |
|
Aldric |
Helfin :). Grattis! Påminner om min första BMW, en 318i -92, granitgråmetallic ... *suck* :D Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Grattis till ett bra och ekonomiskt val. Började med en 318 jag med. Går billigt och bra. Jag började precis som du med en 318, vilket jag inte ångrat. Bra inkörsport till BMW-världen tycker jag i.a.f. Riktigt snygg färg också. Vårda den lika ömt som jag skulle gjort så blir det bra :) Grattis än en gång! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
Njuren |
Dekaltrimmhatare = "Jag vet att det inte är en M-bil men det vet kanske inte andra,därför måste han ta bort det.Ingen får missupfatta hans status" Egoistiskt? Kul med tjejer som har öga för BMW,byter blinkers o allt =) Du kommer vara helnöjd me din 318,hade en liadan fast 16.Mitt spel till slut på den var att det fattades kraft samt minst AC.Annars hade ja fantamig aldrig släppt den! BMW - i nöd och lust |
|
Kul detalj bara.. jag har lika dan:-) bara mörk grå inredning som skilljer=) Lycka till med den! //Bakhjulsdrivet utan dubb, inte o leka med! |
|
|
fin bil, fin i lack vad man kan se.."nerlackad" - snyggt.. hur hårt kördes bilen av den förre ägaren som hadde stoppat på M emblemet :) |
|
| Har också ett m märke i grillen.... pinsamt... vad är m på min bil... liten liten liten m vinge, m knopp och m ratt.... huga... | |
|
318 är väl kanske inte direkt den som man tänker på när det gäller hård körning... Är den välvårdad så duger den nog gott. |
|
|
Ser mycket fin ut! Välkommen! 17" kommer på till våren då gissar ja? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Kika lite på vita bakljusblinkers bara.... Orange skär sig mer än vanligt mot den röd/lila kulören =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.