|
|
|
|---|---|
|
umm.. som rubriken lyder. jag har blivit bestulen på mina m3 sidokjolar igen :( hade bilen uppe på gatan i 3 timmar å då han de sno detta. fy f****n. men nu undrar jag vart kan ja hitta nån som moterar detta snabbt de närmsta dagarna samt för vilken peng? m3 sidokjolar menarar jag då, vill inte göra det själv, dem e radan lackade. denna gång hade jag tänkt att borra inn 2 skruvar isparklådan så de får problem att få av dem. taksam för hjälpen maxey | |
|
Frågan är om det inte gör mer skada än nytta att sätta fast med 2 skruvar,ja menar du får två/fyra ställen där rosten kan gro...Sen är det ju så att har de bestämt sig för o ta kjolarna så gör dem de i vilket fall som,o risken är ju den att de skadar eller repar bilen när de bänder av kjolen som sitter med skruv...Kan va svårt o hitta nån som monterar så här vid nyår...Om ja vore dig skulle ja smacka dit de själv... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Kan man inte montera en övervakningskamera på ngt sätt. Skulle själv bli så förbannad om någon rörde en hobbybil som inte ens var min.Hade väl åkt dit för misshandel som vanligt. Hellre en gul volvo än en röd saab |
|
|
ja vad ska man göra man kan ju inte gå vakt på biln , men man får verkligen passa sig var man ställer sig någonstans. k1mzo: jag tycker dina förslag är super. de har jag verkligen tagit till mig, de ska du veta. hehe, de borde ju funka. Ingen som vet hur ja kan få på kjolarna snabbt å billigt??? |
|
|
k1mzo: Ser att du bor i tumba, ja e ofta där, klart ja blinkar för rejsa! bangar jag aldrig på :) :) ingen som vet var mina kjolar kan sättas på!? |
|
|
Härdlim, varför inte? =) Sign Kjelle |
|
| En H-A dekal på sidokjolarna vore en bra idé. | |
| vet inte om du vill ta bort kjolarna igen men annars så är det bara att bre på lite fiberspakel eller bylikt innan du sätter dit dom igen. | |
| ok tack för förslagen men nu vill ja att nån sätter på dem åt mig åxå, vem kan göra det i sthlm området. | |
|
nä men f***n att de inte kan låta nått vara, skilja på mitt å ditt lixom.. svin e va de e!! kolla gulan, blocket, powerbörsen om de dycker upp nått! om man hör nått så tar vi dom!!! inget snack!! vad var de för färg! |
|
|
varför inte larma kjolarna med microbrytare 10*15mm med en liten vipparm på finns i lunakatalogen 10-15kr st skulle ja gissa o sen ett relä och nån slags fördröjning så det inte tjuter mer är 30sek eller nåt kan inte beskriva schemat såhär med text men fråga någon elkunnig det är enklaste saken i världen jag har mitt hus larmat på det sättet men jag har en dold brytare ute med men det behöver inte du billigt o bra mvh matte |
|
Bmw ludde |
Tryck ut flera tuber sikaflex vid montering, då får de stora problem Mvh Ludde Länk |
|
Vet hur det känns när folk inte kan se skillnad på mitt och ditt. Har för första gången i mitt bilägande liv fått en påhälsning av sånt som jag kallar för "j-la blat**". Altså de personer som inte kan låta bli andras saker utan måste på och förstöra o sno från dem. Man blir ganska arg på dem, tur för den/de att jag inte tog dem på bar gärning. Vet inte vad som hade hänt då. Hoppas det löser sig för dig i alla fall/Berbel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.