|
|
|
|---|---|
|
Vet någon hur mycket en mittkonsol kostar till en 750i 93-94 E32? Då menar jag enbart där automatspaken sitter, alltså den konsolen där klimatanlägningen sitter och askkoppen. Konsolen ska vara i skinn. Går det att montera in den mittkonsol i en 88-92? Tacksam för svar. //Schnitzer | |
intemartin |
det går att montera en sån i en 88 har sett det själv kostnad olika hittar du en på skroten så är det kaffe pengar annars dyrt martin_750 |
|
Jag kan inte fatta för jag var in till BMW och hörde mig för om det. De sa att den konsollen går inte att sätta in i en som har årsmodellerna från 1987-1992. De sa att det var andra fästen på de gamlare modellerna. Men det kan ju vara så att de har modifierat fästet där man sätter fast den eller så kanske de har en inredning som är från 1993-1994. Skulle vara kul att se om du har en bild av den panelen när den sitter i din bil, kanske lite svårt att få fram. För det känns så mycket nyare med en sådan panel som har ädelträ vid automatspaken och på ask-koppen. Intemartin har du ICQ? Jag såg att du har haft en BMW 740i, den med V8:an på 286hk. Känner du någon skillnad mellan 750:in och 740:in när man trycker botten? Jag åkte med i en 740i -92. Den gick bra, men jag tyckte att det var bättre vrid i 750:in som far min har. //Schnitzer |
|
|
Jag skrev fel i ovanstående inlägg. Skulle vara kul att se om du har en bild av den panelen när den sitter i den -88:an, kanske lite svårt att få fram. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.