|
|
|
|---|---|
|
hej! är det någon som har kopplings schema till vindrutetorkarna till 535:a -89? /Andree | |
|
Här: Länk Vad har du för problem? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tack så mycket! mitt problem är att torkarna går ej att stänga av! började med att en säkring gick och sen så bytte jag den men då går de hela tiden går ej att stänga av de alltså! |
|
|
Samma fel som här? Länk Läs även: Länk Länk Länk Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| jo ungefär bara att spolningen går hela tiden oxå! vad kan det då vara? | |
|
Troligen huvudsäkringen som är glapp: Länk Återkom gärna om du löser det! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
erikw är 30 amp säkringarna vid batteriet huvudsäkringarna? |
|
|
Nej 80 A, kolla länken ovan. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Länken säger tydligen 90A, men ETK säger 80A. På din bil sitter den under baksätet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hej nu har jag kollat huvudsäkringen inge fel där.. vad kan det då vara? |
|
|
Kollade du så att det inte var glapp eller mikrosprickor i den? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hej hur kollar jag micro sprickor? den var inte glapp och såg då hel ut iaf.. |
|
|
Läs detta inlägget: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hej jag testade att koppla förbi säkringen utan resultat! har du nån ide på nåt annat? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.