|
|
|
|---|---|
|
Hej har ett nytt extra grenrör till min M535i 87 Kan man göra något kul med den kanske? Vad skall man göra i så fall. Mvh Peter Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com | |
|
Är det ett orginal grenrör eller ett tillbehörs? Man kan porta upp grenröret...där är en liten effektvinst där Har du avgasreningen inkopplad? Om du har det och injektorerna sittar kvar i grenröret...så bort med det....är en av sakerna som sänker effekten på svenskbilarna. |
|
|
Ja grenröret är helt orginal med allt var det innebär. ok jag har nog avgas reningen inkopplad skulle jag tro. Fint Tack tack :-) Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
Innan jag gör något alls med bilen så skall jag åka och "köra" den på "rullande landsväg" för att få papper på hur motorn ger ut "Idag". kan vara kul att se när man sedan köpt lite lull lull samt mappat bilen och dra den på rullar igen och få nytt papper med skillnaden. Tänkt så i alla fall. Åker och gör det på våren. Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.