|
|
|
|---|---|
|
BEhöver den svenska manualen till SMT6, den går ej att ladda ner på stylingkompaniets filarkiv. Nån som har den? -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- | |
|
Hej! Vi har haft lite problem med servern under jul men prova nu så får du se om den funkar. Mvh Ace Eca Cea _____ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
|
Kan skicka den till dig om du vill? --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
trenger også monterings anvisning til smt6 skal brukes i 325i 89 mod. hvor finer jeg den? |
|
| vart finns det svensk manual? finns det någonstans att ladda ner? eller någon som kan skicka? fattar inget av den engelska jag fick med... | |
|
Jag har den Svenska manualen till SMT6 på min hemsida. Länk <--- Välj sedan Teknik i menyn -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
| bmw_izze: tackar så mycket för det.. väldigt behövligt kan ju knappt stava på svenska eller läsa hur ska jag då fatta nått på engelska ;) | |
| Jag hittar inte "teknik" i någon meny? | |
|
hamann rules: ??? du går in på Länk , sedan kickar du på Projekt 535 BiTurbo, välj sedan TEKNIK (längst åt höger) i menyn under bilden högst upp. -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.