|
|
|
|---|---|
|
Har nu äntligen fått ändan ur vagnen och modifierat Z3c 4 ever:s bil i Photoshop enligt önskemål i den här tråden: Länk Originalbild: Länk Modifiering 1: Länk Lyckades här inte skapa vita blinkers riktigt bra genom att enbart ändra på färgernas balanser, utan kopierade istället kompletta baklyktor från en M Coupé. Blev rätt nöjd med resultatet. Modifiering 2: Länk Samma som ovanstående men här är även bakrutetorkaren, luckan för bogseröglan samt dekalerna i bakrutan borttagna. Kommentarer? /Masten "The only reason to buy a 2.8 and not an M is that you want to keep your driving license" | |
|
snyggt gjort!!! =) skulle va kul å se tonade baklytor också..? ;P //Svebba BMW Z Power |
|
|
Gjorde en enkel mörktoning av baklyktorna: Länk /Masten "The only reason to buy a 2.8 and not an M is that you want to keep your driving license" |
|
|
ja där ser man :) ja tycker nästan den vart coolast :D (med mörktonat alltså) //Svebba BMW Z Power |
|
|
Håller nog med om att de svarta bakljusen var snyggast! Har du lust att modda min bil efter önskemål också???? You got mail! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| svart film på bakrutan skulle ge dem svarta lyktorna mer framtoning. | |
|
z3mpower: Visst kan jag göra det, har ju ett gäng bilder på din bil som jag kan utgå ifrån. Jag kan inte göra alltför stora grejer, men en sänkning brukar gå bra, liksom toning av rutor och liknande. Några önskemål? Mailet har jag läst, svar kommer så småningom ;) Black Z3: Mörktonad bakruta, varsågod: Länk /Masten "The only reason to buy a 2.8 and not an M is that you want to keep your driving license" |
|
| :-) killen med guld tangentbord | |
|
snyggt jobb ThaMaztr! jag gillar dem vita men har lite svårt för dem svarta...synd att det inte gick att göra dem heltvita/klara, jag tror att det är en grym kombination... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Dufvis |
Elegant när torkaren mm försvann! Hellre en förutfattad mening än ingen åsikt alls..... |
| Har alla Z3- och M-Coupe den motbjudande torkaren på bakluckan? | |
|
Tha Maztr: kan du trolla med torkaren så att den blir i krom? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Dufvis: Tack :) Det är lite trixande för att lyckas med det, tog ett tag att få det bra... bjoerck: Japps, det sitter på alla. Har dock hört om vissa som tagit bort den och pluggat igen med ett kromat lock alt. svetsat igen det. Z3c: Det kan jag tyvärr inte göra, undrar om det överhuvudtaget ens är möjligt. Jag kom att tänka på hur du skulle kunna göra för att se hur det kan tänkas se ut: Slå in hela baktorkaren i aluminiumfolie, och gå sedan en bit bort från bilen och kolla på den. Man bör nog kunna få ett hum om hur det blir med en riktig kromad torkare då? Skadar inte att prova iaf :) /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
ThaMaztr: inte så dumt som det låter.... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.