|
|
|
|---|---|
|
Går det att hitta sett det nån gång i nån annons o sen i nått TV program med bilar men nu var jag än letar så är det omöjligt att hitta... (?) Herr Ober, ein Autobahn bitte! | |
|
Menar du till salu? Finns en på www.bytbil.com BMW M3 COUPE 321 HK Ny motor! -97 Sportkupé Silvermetallic 10 mil 245.000 kr - Åkerstedts Bil AB, Helsingborg |
|
|
Jo såg den med men de extra 65000 i överpris för bytt motor är jag tyvärr inte specillet mycke spekulant på... =) Tack ändå... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
| Om den är kanonfin i övrigt så vill jag inte riktigt hålla med om 65.000, snarare 45.000 i överpris, kan ju funka att pruta :) | |
|
Finns en svensksåld -96 på capitalcar som gått 2800mil. pris 239000kr .det går säkert göra mycket på priset. Hellre en gul volvo än en röd saab |
|
|
Ska ev. sälja min till våren 98 a. jag mailade en bild till dig. tror det e vad du söker?! |
|
|
Har en Cab idag men hinner aldrig cabba ner mer än 5 gånger på en sommar så det känns överflödigt för mig. Använder bilen i jobbet med så tak kunde vara skönt när man ligger o åker långsteckor...=) Tack ändå... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.