AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
757

Alpina B3

Hej
Nu har jag hittat en bil till min bror som jag skall försöka övertala att byta till :] Reg nr: RGS 991, någon som känner igen den? Är importerad i mars -00, står fn på Rätt Bil i U-a:
BMW Alpina B3
Årsmodell: 1995
Mätarställning: 10.200 mil
Färg: Alpinablåmetallic
Karosseri: Sportkupé
Pris: 165.000
Info: ABS bromsar, ACC/klimatanläggning, Airbag förare, Fjärrstyrt c-lås, Elhissar, Elspeglar, Färddator, Larm, Servostyrning, Skinnklädsel, Sportstolar, CD-stereo, Eltaklucka, mkt bra skick, fullhistorik.
De har bjudit 75.000 för hans 320iC -94 (inköpt på Bmw för 1 år sedan, 120.000...)
Åsikter och intryck tas gärna emot!

Mvh

//B

Bruno?

Jag kan gärna följa med och kolla lite på bilen osv om du vill, man börjar ju få lite vana nu...

Men, jag har sagt det förr, och säger det igen:
Rätt bil är ingen seriös firma.

Så ta det försiktigt och kontrollera bilen noggrant..
Lite synd tyckte jag det var med guldstripningen, syntes lite för väl på en så mörk bil...

Men annars verkar det väl vara en skitkul bil? För inte så mycket pengar heller? Ujuj, 2 brorsor med varsin alpina i Uppsala då? Man önskar att min bror inte sålde sin B8 touring då, annars hade vi kunnat raca :-)

Men: Bilfirman är lite si och så, bilen vet jag egentligen inte så mycket om, men hjälper gärna till (i och med att jag inte har ngnting att göra på dagarna)

/Marcus
Bmwcs# 4680
Hmm,

hittade den till salu på denna utmärkta sida =)

Länk

Vad jag hört säljer Rätt Bil denna bil på uppdrag..
Har lyckats pruta ner den till 155´
//B

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Lyckats pruta ner den till 155? Hon vill ju ha 150 för den på bmwpower? :)
Rätt Bil vill ju tjäna en hacka oxo!

//B

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Så hon säljer den inte privat längre? Du kanske vill byta in din iof.
Tack för tipset acey! Fick tag på henne idag. Skall provköra den på lördag, försäljningsuppdraget avslutas på söndag :)
Kanske blir det en Alpina till i Uppsala...

Mvh

//B
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.