|
|
|
|---|---|
|
HEJ... jag har köpt lösa angel eyes ringar från realcar till min E-36:a jag tänkte bara kolla om nån monterat såna, för jag tycker inte att de är nån passform. mvh///christian | |
stefannorr |
Gå in på menyn ovan välj sök inlägg,skriv in angeleyes..sen har du läsa ett tag. |
TobbeBMW |
Tjenare!! Jag har monterat AngelEyes på min E36:a det blev riktigt snyggt, MEN, jag tordes inte köpa bara lösa ringar, kollar man på t.es Realcar så kostar kompletta strålkastare med inbyggda angeleyes inte mer än några hundra än dom lösa ringarna, tog det säkra för det osäkra så att säga. Ringarna verkar riktigt svåra att montera i strålkastarna av det jag har sett, blir nog svårt att få tätt sen tror jag. Vad gav du för dina ringar?? Fick kompletta strålkastare för ca 3000:- kr inkl frakt. (Amazon.com) |
|
jag gav 1288:- för dom och de ongrar jag.... hoppas de inte blir problem med att skicka tillbaka dom... jag fick en tysksida som hade bra grejer sa dom Sascha.de tror jag att de är.. de är nog inte så svårt att få de tätt jag har köpt packningar på BMW...3000:-va inte så farligt syns... |
|
| nopp inte än. har 4 st ringar jag fick förut.. från en bmw 540. fundear på köpa ett par diodrar å greja lite ;) | |
|
köpte blåa angeleyes från realcar.dom var ganska lätta att montera.har kört ca 300 mil med dem o har aldrig fått in fukt.rekomenderar blått! ser riktigt grymt ut. |
|
Dark Rider |
tomas120: har du aldrig fått tjafs med snuten?har själv vita men skulle gärna ha blåa men tänkte att man skulle bli stoppad direkt å få plocka bort. Bil´n min: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.