|
|
|
|---|---|
|
Har skaffat en scanner, jättekul att scanna in lite gamla nostalgiska bilder. Notera BMW triken i marmorhallarna Har även fått 4 köpekontrakt av min far, han var en trogen Volvoköpare tiden 1963-1976. Köpte nya bilar vartannat år. Dessa ligger på hemsidan, kontrakten + amazonen från -63. Har inte ännu hittat bilder på hans alla andra bilar. Länk Klicka på "nostalgi" och njut. Vad kostade en helt ny Amazom 1963 egentligen........ MVH Göran dieselmeken Lindgren | |
| Marmorhallarna. Där åkte man rullskridskor när det begav sig 79- | |
|
dieselmeken:Min far köpte en ny Volvo Pv 1957 och betalade ungefär 8-9000kr sa han.Pv var en väldigt fin bil på den tiden även idag...mvh dutta |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Var på Hot Rod show i Marmorhallarna 1975 :)) Slängde bort programbrochyren för 3 år sedan när jag flyttade lite dumt kanske, verkar som någon kanske skulle vilja "ärvt"den. ///MVH Hasso Länk |
|
dieselmeken> Trevligt ! Fortsätt att scanna! :-) Mvh TD04 |
|
|
Pennan glödde inte när han kryssade i tillvalslistan, i alla fall :D Härlig läsning! Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| 6,4% moms, det var tider det :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.