|
|
|
|---|---|
|
Gick hur fint som hällst. tror nog att det där med svårstartad bara var för att den stått 7månader i sträck i ett garage. Har testat många gånger. Fasiken vad fin den är! Helnöjd, urstädad och putsad inne som utanpå, ingen rost, förutom liite ytrost vid vänster fram läöngst ned där stänkskärmen sitter. Fasiken vad delar jag fick med, nästan ny ventilkåpa samt nytt grenrör och massor har inte kollat så mycket ännu. Fasen vad kul :-) Lätt värt 38k Motorn såg ut som ny, och motorrummet var snyggt utan rost eller så. Bilder kommer upp lite senare på min hemsida. (Finns bara en på den på sidan nu) Må så gött. Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com | |
|
Nyreparerad? Mvh |
|
|
Köpt från en farbror (Bmw Entusiast) som haft den i över 7 år. Massor med bytt och välvårdad..orginal lack och hela bibban förutom ett rostfritt avgas sys..med garanti mm. Helfräsch. Nja reparerad...hm..utbytt till nytt kanske man kan säga. delarna som var äldre med funkar fick jag med så har en hel stor "Sopsäck" och kartonger med delar.. Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
| Aah, grattis! | |
-BeeMWe- |
D va saftigt ^^ |
| ...tycker oxå att det låter lite saftigt för en 87a som gått över 20'... | |
|
Släng gärna upp lite bilder! Mvh |
|
|
Tja,vad priset anbelangar så finns det inte så många fräscha M535:or kvar...38' är inte gratis men som så många gånger förut så får man vad man betalar för(ofta iaf). En blivande klassiker som M535:an kan man "pröjsa" lite extra för tycker jag,om skicket är därefter naturligtvis... Mvh Janne. |
|
|
Har letat jätte länge efter en fräsch M535, har provat många och alla sett ut som hej kom och hjälp mig om inte värre. köper hellre en bil med massor av nybytt och alla kvitton finns och hela service boken ifylld, han var 60år och bmw entusiast hade haft bilen i över 7 år. motorn fick jag kvitton på bytt förra året, motorn på kvittot 12000kr plus 5210 för montering av en firma, och massor av delar som sagt. motorn skulle ha gåt 16100mil men det gör det samma om mer. Klädseln helfräch allt fungerar ac you name it. kopling bytt, kylare vattenpump batteri båda brändsle pumparna osv osv. så 38k var helt ok. gör inga dumma affärer och köper hellere av en som kan och vet än en 20åring som inte vet något alls knappt änn att den går fort.. inget illa menat åt någon, men ni vet ju hur det kan vara med oseriösa ägare? hade samma problem med min Nissan 200sx när jag letade efter en sådan bil, testade massor och tröttnade på alla risiga objekt, men hitade en till slut i alla fall, dyrare men i finare skick än de flesta andra och det gör mig nöjd i alla fall Så jag betalar gärna lite extra för en bil i bra skick. Men det är ju jag. Slår inte ner på någon annan! Må så gott. Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
Ja just. bilder kommer upp senare, då min scanner lagt av. så nästa månad köper jag en digital kamera. Har inte råd med en sådan nu :-) mycket pengar för mig med med bilen. Men nästa månad kommer det upp bilder. hej hej Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.