|
|
|
|---|---|
rallyante |
Hej. jag var ute &kollade efter lite roliga grejor till bilen då jag hittade en annons på ett set med ac schnitzer grejor. Settet innehåller ett pedalset, handbromshandtag &växelspaksknopp. Killen begär c.a 2000:- för det. Ett bra pris med tanke på att ocl brorssons tar 1600:- för ett handbromshandtag. Har sett att killen har haft div ac schnitzer grejor till salu förr. Så nu till frågorna. Någon som handlat av den här killen? isf är han seriös? Är det äkta ac schnitzer grejor eller är det kopior? /Ante |
|
De är Kopior. gå till hemsidan o du ska se att de är olika kitt där bara namnet skiljer. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
rallyante |
Tackar för hjälpen. Blev lite fundersamm när jag såg priset. Man är ju inte så sugen på att kladda ner bilen med en massa skräp precis. /Ante |
| Skräp? Båda AC S och kopiorna er i ägta aluminium. Båda two er med graverade logo och kraftigt gummi. Finns inget skillnad. Jeg har ägt båda two och at tänke på priset originalt er 3-4 gange så dyrt värker jo lojligt. Men om man absolut vill ha originalt ville jeg så absolut anbefale detta. | |
rallyante |
Kopia ÄR kopia &då har det tappat meningen liksom. Spelar ingen roll om dom är 4 gånger billigare. Ska jag köpa några grejor från ac schnitzer ska jag köpa äkta. Tycker att killen som lägger ut annonserna på ac s prylarna borde skriva att det är kopior. Det är i allafall min mening. mvh /Ante |
| Kan inte annat än instämma med föregående inlägg. På sistone har Börsen här på sidan fullkomligt exploderat med kopior av Schnitzer/M-prylar, som dessutom säljs som de vore orginal. En liten skärpning till Er som har dessa annonser att ange att det är kopior som det gäller. Fö. så är väl det inte lagligt heller om man skall dra det i långbänk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.