|
|
|
|---|---|
|
Vet inte hva dere kaller olika lackskydd i Sverige.. Har tenkt til å lackskydda bilen nå (poleringen er borte for lenge siden). Har hørt om glasbehandling (koster ca 5000 kr). Skal jeg satse på dette? Jeg har hørt om teflon, men vet inte riktig hva det er.. Noen som kan rede ut litt? Takker for tips! "Den som er sin egen advokat, har en tosk til klient." | |
|
Är det tefcar? Annars är Ditec + MrCap stora... Mvh |
|
|
Är det sådant här du menar? Länk "Allt går lättare bara man vill. Det svåra är att vilja." |
|
|
Alt jeg vet er at det finnes en sorts glas som dom tar utenpå lacken - skyddar mot stenskott - og man behøver inte wäxa eller polera bilen på nogra år. Flott! Kan man tvätta bilen med högtryck med såpe etter en Ditec-behandling? aye: Har nå lest hele reportaget om Ditec og sett på deres webside. Virker mycke interessant, forutom at jeg inte vil ha DITEC´s emaljsymbol på bakluken! Länk "Detta eleganta emaljmärke placerar vi baktill på bilen efter lackkonservering." Måste være et skämt? I det minste helt frivillig? |
|
|
Emaljmärket dubblar värdet på alla fordon tillverkade i asien:) På övriga fordon är det frivilligt. Asken Människan är utrustad med en mun och två öron. Man bör lyssna dubbelt så mycket som man pratar. |
|
|
www.ditec.no där finner du vidare. Ett tips är kontakta generalagenten och be om refererns på ett bra center. I Sverige finns det (dessvärre) både bra och dåliga diteccenters. Det kanske är lika i Norge. Besök ett par så får du nog en känsla. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.