|
|
|
|---|---|
|
Sitter på höger sida om ratten, ser ut som en blixt ungefär, ovanpå en fyrkant typ.. 325i - 91 | |
Aldric |
Främre laserkanoner för att hantera folk som parkerat framför dig på motorvägen??? :D Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Vild chansning nu... hade ju typ en likadan bil för två år sedan, men var inte det blockera fönsterrutorna, alltså hiss upp/ned ? prova... Som sagt vild chansning. Mvh Johan |
|
|
Har en sådan knapp 1cm framför min knapp till vänstra fönsterhiss-knappen.. känns väl lite menlöst.. har man klåfingriga barn fram så kommer dom väl rätt fort på att trycka på den först o sen på hissknappen.. idiotlösning? :D smått komiskt iaf.. dock aldrig använd av mig, kärvar t.o.m. nu *s* --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Den blockerar elhissarna i bakdörrarna, så inte de snälla barnen i baksätet kan köra rutorna. FP |
|
|
Kan tyckas vara rätt menlöst att montera i en bil som min då, med två dörrar.. ;) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Hehe. Iofs rätt, men barnen bör inte sitta i vänster fram eller? Lämnar man dom i bilen så är det stor idé att ta med nycklarna.. FP |
|
|
Okej, skrev fel första gången ser jag nu.. menade höger knapp, men knapparna sitter på varsin sida växelspaken.. så vilket säte dom än väljer att sitta i kan man komma åt den.. ;) nåväl, tanken är väl som du sa, att hindra bakre passagerarna att hissa fönstren, men dom borde ju tänkt på att "ta bort" den på de modeller utan bakdörrar :D --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
tack för alla svaren, ska ut o trycka på den senare idag.. Hoppas verkligen på att de är laserkanoner :) |
|
|
Den stoppar nog inte bara bakre fänstren. Jag hade bara hissar fram i min bil. Och bara en knapp, där till höger om ratten. den stoppade fänstren fram i alla fall. det är jag helsäker på...tror jag =) Mvh Johan |
|
|
Den fungerar också som automatsäkring till elhissarna. |
|
| ändå så hoppas jag att de e laserkanoner! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.