|
|
|
|---|---|
|
När ni kommer in på forumet efter en dag på jobbet tex. vad börjar ni med? Börjar ni med tex. resp. serieforum eller tar ni senaste 100 direkt? Jag börjar nästan alltid standard med att först kolla börsen: delar säljes, sen kollar jag forumet: senaste 100. Och sen efter det så blir det bara sporadiskt läsande... God fortsättning förresten och hoppas tomten varit snäll mot er. Diesel-räsern | |
|
Alltid "senaste 100".. Två bilar är fler än en.. |
|
|
99,5% "senaste 100" God Jul och gott nytt år! Min 528i Touring Länk |
|
|
Som det ser ut nu, Varje dag, minst en gång: - Samtliga modeller - M, Alpina osv. - modeller - 7-serien En gång i veckan: - 5-serien Resten kollar jag väldigt sällan. |
|
|
Senaste 100, 99,9% Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Som startsidan har jag "senaste 100" både på firman och hemma :-) | |
|
Nästan alltid: börjar med "Senaste 100". Har jag varit borta "länge" från forumet, brukar jag kolla igenom respektive modellseries forum. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
1. Min mail ifall det har kommit något svar. 2. 7serien 3. Samtliga bmw modeller 4. Resten Ny bild 24 Dec- Länk |
|
|
- Uppdateringar - PowerBörsen (Bilar säljes) - 7-serien - Samtliga BMW modeller - Senaste 100 inläggen Mvh Lazze Länk |
|
|
Senaste 100. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| Börjar nästan alltid med senaste 100. | |
|
Senaste 100, man vill ju inte missa något! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Börjar med PowerBörsen sen om det kommit nån ny bil i galleriet..sen forumet. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
börjar nerifrån (bil o trafik) och går uppåt mot 3-serien, hoppar över bilstereo och z-forumen "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Såhär läser jag: 3-serien 5-serien 7-serien M3, M5, Alpina, mm Samtliga BMW modeller Bilvård Styling Allmänt bil och trafik. |
|
|
såhär betar jag av: 3-serien 5-serien 7-serien M3,M5,Alpina Samtliga Allmänt bil och trafik sen blir det andra forum :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Senaste 100, såvida jag inte varit borta "för länge". Då blir det 7, 5, 3, och "samtliga". Men jag skulle önska att det även fanns "senaste 200", så man inte missar något viktigt ;-). Någon som håller med? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ja senaste 200 skulle faktiskt kunna vara något... fast uppdelat på 2 sidor då. Diesel-räsern |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.