AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
974

Köper en M535i 87 för 38k på lördag.

Visa användare
202
NOBLE
Röd M535i 1987
Har letat efter en fin 535 82-87 modell en evighet nu, testat några bilar och så.. tappade sugen för ca 2 veckor sedan då jag bara hittat stora object. De var rostiga, inte tvättade eller urstädade för fem öre och allmänt vårdslöst skick på bilarna. Slutade leta några dagar, men kollade lite snabbt igenom annonserna på olika bilsidor.. sen hittade jag en på bilden i alla fall fin M535 87, tyckte det var lite dyrt, men ringde ändå. Gissa om jag blev glad när vi pratat i ca en halvtimma och hade fyllt 2 stora papper med grejor som var bytta nyligen och lite äldre
(1-2år) Skall upp och hämta hem den nu på lördag. Bilen är helt orginal, (21000mil) föutom 8st 17" fägar som följer med samt en stor svart plast säck med bra o ha delar till bilen.. ägaren är 60år och har haft bilen läänge, men köpt en ny bmw nu. blev glad i alla fall då jag äntligen hittade en pärla. utan rost! mm mm
Tar inte ut den förrens i sommar skall köpa massa nytt och byta massa grejor så den håller att köras. Skall ha den som hobby bil då jag har 2 andra bilar till vardags. kommer åka på träffar och dylikt kanske rasta den någon gång på bana med...men kanske lite lite effekt dock 204hk..mera en glidar bil kanske. hur som hällst fy vad kul. här skall PUTSAS och VÅRDAS :-)
Bild:
Länk

Mvh Peter
Hemsida:
Länk

noble_regards@hotmail.com
mi
910
micke80
528i -86
520i -97
635CSi -83

BMW CS #3981
Såg fräsch ut! Hoppas du blir nöjd med den. Underbara bilar!
Visa användare
202
NOBLE
Röd M535i 1987
Tack, jo jag kommer att bli nöjd. lägger ned mycket tid och jobb på mina bilar. och denna skall jag lägga lite extra tid med. Skall bli så kul :-)
Du har en 528i 86 ser jag. kan du ge mig några tips och råd kanske? Ha en god jul allihopa!

Mvh Peter
Hemsida:
Länk

Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Peter du har unnat dig själv en kul (h)julklapp!
Håller helt med Micke den ser fräch ut...Lycka till med förvärvet!

Här finns några eldsjälar på forumet som har testat lite med vad för bus man kan hitta på med den gammla e28an...både ombyggnader och lättare uppdateringar. Mycket finns beskrivet när man söker runt på forumet...och gammla trådar kan alltid tas upp igen ;-)
Aldric
Dat is a well nice car ... :)

Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås

Länk
mi
910
micke80
528i -86
520i -97
635CSi -83

BMW CS #3981
Du kan ju alltid ta en titt på denna sida och drömma lite:

Länk

Har man bara tid/ork/kunskap/pengar så finns det en hel del man göra....!

När det gäller fel och brister så finns det mycket att läsa på detta forum om man söker lite. Lycka till!
Visa användare
202
NOBLE
Röd M535i 1987
Tack alla! Jag söker och letar för fulla muggar här på erat underbara forum! Hittat mycket matnyttig info om e28 som jag skall gå igenom när jag får hem den.
Må så gött o ha det så bra.
MVH

Mvh Peter
Hemsida:
Länk

Visa användare
325
Mathias Tjäder
M535i -86
1602 -74
Välkommen till familjen!
Visa användare
202
NOBLE
Röd M535i 1987
Fin bil du har Mathias.

Mvh Peter
Hemsida:
Länk

Visa användare
325
Mathias Tjäder
M535i -86
1602 -74
Tack så mycket. Hoppas du blir lika nöjd som jag är med min...

Länk

Mvh Tjäder
ser jättefin ut.. lycka till med den!

Länk
-BeeMWe-
Börjar också bli sugen på en M535a...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.