|
|
|
|---|---|
|
Snälla, nu lyser lampan konstant o jag e pank... Är det så väldigt svårt o byta själv?! Nån annars som vet nån BRA o inte allt för dyr bmw-meck runt norra sthlm´s-området!?! Super lycklig för hjälp! //Bakhjulsdrivet utan dubb, inte o leka med! | |
|
Det är enkelt att göra själv! Här är ett mekartips till E39, men det går till på exakt samma sätt till E36 (inkl behovet av 7mm insex). Länk Glöm inte byta sensorn (vänster fram), annars kommer det att fortsätta varna även om du byter beläggen. Snåla inte på beläggen, köp BMW original eller motsvarande kvalitet. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Min lampa lyser konstant med, Vad gör det!? Kabeln vänster fram är kass, ska byta när ork finns.. Tar både skivor belägg & kabel runt om när man ändå är igång.. Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! |
|
|
Heeelt perfekt! Tack så jätte mycket! //Bakhjulsdrivet utan dubb, inte o leka med! |
|
| Ett par följdfrågor... Jag har nämligen en e36 -96 där en varningslampa börjat lysa. Jag bytte beläggen bak då det var dags. Men man måsta altså byta sensorn också? Men hur är det med handbromsen, den är väl separat, trummor. Finns det någon varning till den? | |
| jag fick det fixat för 200 spänn i norra delen av sthlm. Bulten va lite rund och jag hade inga verktyg =( men 200..ingenting ju! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.