AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.170

E39 m5 köp!

Sp
13
Spirou
M3 Cupe -02
Hej jag har kollat runt lite på beg m5 or och har lite beslutångerst.
Färg inredning mm skall det va sport eller comfort trä eller alu,silverstone met eller carbonesvart eeller lemans blå.
hur som hellst så har jag kollat på tre stycken.
1: stefans bilar höör 255,000 13,500mil
2: Bilstallet i sverige ab 269,000 13,600 mil
3: Bilförsäljningen påarp 269,000 12,000 mil

Någon som vet något om dessa bilarna eller har några synpunkter eller eller tips om vad som är bättre på den ena en den andra,
någon som vet om man kan få tag på en svensk instruktionsbok eller engelsk (helst svensk

även hur vanligt är det med oljud i vanos vad kostar det har hört att det beror på hur långt det har gått.

någon som vet hur mycket bränsle dom drar vid normal körning!.

tacksam för svar....

Hej!

Ang. färgvalet så tycker jag att en carbonsvart med svart/tobaksbrun skinnklädsel samt träpaneler passar bäst. Lemansblå är också snyggt men carbonsvart är snäppet vassare.

Ny bild 24 Dec-
Länk
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Instruktionsboken kan du beställa hos en av bmw´s återförsäljare.

God Jul och gott nytt år!

Min 528i Touring
Länk
Har endast hört gott om Bilförsäljningen i påarp, gör en sökning på deras firmanamn så finner du en del läsning om firman. De brukar ha mycket fina bilar inne, till rätt priser.

Vad gäller färg tycker jag att Silverstone eller Avusblå är snyggast. Inredningen skall helst vara beige eller svart, med träpaneler.

Lycka till, och välkommen till forumet!!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Har du kollat privatannonserna här på autopower.se ?
Här är några.

M5-99, svart, svart skinn, TV-Navi m.m. Pris250.000:-
Magnus Tel.0526-13525, 0704-532714

M5-99, Avusblå, svart skinn, 1 ägare m.m. Pris 249.000:-
Mats Hartelius Tel.0733-252300

Någon som vet hur mycket bränsle dom drar vid normal körning?
svar: ca. 1.3 l/mil.

JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Hej!

någon av dem du nämnde hade komfortstolar istället för sportstolar om jag minns rätt. Mitt råd är att köpa en med så mycket utrustning som möjligt, då blir bilen både trevligare när du äger den och lättare att sälja när det är dags.
Bränsledeklarationen säger 1,39 l/mil i snitt, men det var sällan jag kom längre än 35-40 mil per tankning (55-60 l). Den är inte snål, speciellt vid stadskörning, men det är värt varenda krona....

mvh Johan
Gubbracer
Hej! Har varit o kollat på den i påarp! Ganska sliten faktiskt, men jag antar att det är det skicket man får räkna med för dom pengarna!

/Jr
Te
29
Techneck
530D F10
Hallå! Min åsikt: Silver med svart skinn. Min är titansilver med helsvart skinn och träinredning. Jag gillar färgen för den ar rätt ovanlig på M5'orna. De flesta har mörk lack medans en ljus lack får bilen att se mindre ut(om man nu tycker det är bra:)
Sen kan jag instämma med ovanstående;
Instruktionsboken kan du beställa hos en av bmw´s återförsäljare.
Någon som vet hur mycket bränsle dom drar vid normal körning?
svar: ca. 1.3 l/mil.

tjaba grabbar

det finns 1 st silver med svart skinn på RAA motor i Uppsala som jag kan rekomendera.Nästan lika fin som min.....

hade`

" Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st"

Macc
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.