|
|
|
|---|---|
|
skall lacka om bilen, vill ha lite förslag på olika färger, vill först å främst ha en färg som är lätt att spruta själv, dvs ingen metallic! skicka gärna länkar på bilar med den färg ni tycker e fin, jag gillar starkt blå/lila nyanser på bilar mvh | |
|
vad tror ni om daytona violett? är den svår att lackera? nån som vet vad den kostar pr liter? hade tänkt mig nån sån färg och så en liten mörk silver rand längst ner som e34 m5 mer färg förslag samt ställe att inhandla den på, gärna sthlm |
|
|
Delfin grå förstås...:) www.tvrt.tk Mvh:Anders Elenius |
|
|
Klart du ska ha Daytonaviolett :) Om den är lätt att lacka eller ej låter jag vara osagt! Om du vill ha något lättfixat som dessutom ser grymt ut tycker jag att du ska lacka den Mattsvart! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Länk Har vettiga lackpriser. Dv. är inte det en metallicfärg? |
|
|
Daytonaviolett helgonet |
|
|
Estorilblåmetallic i kombination med Polarsilver-detaljer som kontrastfärg blir kanonsnyggt! Lackade min motorcykel (en Kawasaki) i de färgerna och lackeraren blev mäkta imponerad av hur bra de färgerna harmoniserar med varandra. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Brittish racing green....solid lack....Eller Gevalia röd mvh dutta |
|
|
Hmmm....detta är en färg som inte är så lättlackad men den är grymt ursnygg! Tahiti blue Pearl.(rover) Finns en firma ner mot småland/skåne som har lack paket: 1100 för färg förtunning slip-papper m.m |
|
| Imolaröd | |
| Jonas...har du någon adress till dom??? | |
| Mauritsiusblå den e fet som fan, men lätt att lacka hmmm ingen aning!!! | |
| Jag?...hmmm...ska kolla.... | |
|
Ok....har ingen adress...men Det heter iaf: Tipro Bil och lack produkter. Telefon:0565-51181... Du kan ju söka efter det på nätet... |
|
|
Hmmm mindes fel.... så här var det: Prisex: Lackpaket 1190:- 2L 2K Billack, 1.5L härdare, 1L HS grund, 1L förtunning, Klibbduk, maskeringstejp, Sil |
|
|
Här är adressen Länk |
|
| Tackar Jonas!! | |
|
En grymmt fin färg är grundfärg med svart och sedan lägger man i lila pärleffekt. En E30 som tidigare varit till salu här har den färgen. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
| Vill du vara lika "hip" som amerikanarna som stylar bilar så ska du ju vara först i sverige med att dra den i en matt kulör, mörkgrå matt eller någon orange riktigt matt ser rätt fränt ut... svårt att få något annat att se bra ut om du ska garage lacka.... | |
|
Alpinweiss! --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.