|
|
|
|---|---|
|
God Jul&Gott Nytt År på er alla BMW-fantaster! Glöm inte bort att ge era Z3.or en julklapp :) Min har jag gett ett överdrag, så den inte blir dammig osv :) MVH Fidde 19" :-) | |
|
God Jul och ett Gott Nytt År vill jag också önskar alla er gamla och nya Z-förare! /eFx |
|
|
Eftersom vi kör tyska bilar (förvisso byggda i jänkeland) är det ju på sin plats att önska god jul på tyska också! Ich wünsche ihr alle eine frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr! /Masten "The only reason to buy a 2.8 and not an M is that you want to keep your driving license" |
|
|
Frohe Weihnachten!! Tror min ska få ögonlock och lite lack (maskara) //Svebba BMW Z Power |
|
| GOD JUL! | |
|
har precis hälsat på Blackie i garaget och gett den julputsning! |
|
Mr Hamann |
Hälsade också på kärran som står där så ensam i garaget och tänkte för mig själv: - Jävlar vad kul det är att åka med den här och vilken skillnad det är när hon står här så tyst och lugn mot när hon är ute och vrålar på slagfältet. :) Men snart så... ;) // Mr Hamann |
|
Ska du inte köpa en sån där blå brandsläckare till din bil Mr Hamann??? Du var väl sugen på den svarta på börsen!!!! Rejsputte........ /B |
|
Mr Hamann |
Nu tror jag att jag måste vara trött Beppo, för jag kommer inte alls på vad du menar? Brandsläckare? Det enda jag vet är att JAG ÄR REJSPUTTE! ;) Gott nytt allihopa! // Mr Hamann |
|
tror han menade en tub med lustgas ;) //Svebba BMW Z Power |
|
Mr Hamann |
Ahhh, nu är jag med Beppo (thanks Svebba)! Jo, det finns ju en nu på: Länk under annonstorget. Hmm... ;) // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.