|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Fel av mig.. sorry.. fick samma svar idag.. missförstånd på hög nivå. | |
V12 LeMans |
Hej Vill bara meddela att det var jag som ägde bilen tidigare . Bytte in den mot min nuvarande bil , som ägdes av bilföretagets ägares bror . Jag bes. i september med ombesiktning pga oljeläckage motor, där oljan hade smort in avgass. mm . Jag bytte in den innan jag bes. om den . Följande fel som jag och Jarlsbilservice har upptäckt : oljud från kardan vid gaspådrag vid ca 50 km/h och Jarls tyckte att svänghjul till veven var i obalans . Nya däck i maj i år , ny kylare i augusti i år , inte 2001 . Hade brand i motorrum i somras , pga läckande slang till servot . (servovätskan är väldigt lättantändlig ) Jag köpte bilen i maj i år , efter att ha missat en Alpina B10 3.5 , som var till salu i Trelleborg (en kille från Umeå hann före ,den bilen finns på galleriet ) Bil går i mitt tycke väldigt bra , i alla fall när jag lämnade över bilen . Startade alltid på första "kicken" . 9999 :- är väldigt billigt för den bilen , om man är beredd att lägga ner lite pengar på den . körde nästan 1000 mil (inkl en tur till Sportbilens dag på Mantorp ) under sommaren , utan ( förutom branden ) incidenter . köp skrotet :)))) |
V12 LeMans |
kan tillägga att avgasvärden var väldigt bra då jag bes. den i Hässleholm ( kommer ej ihåg värdena ) |
| Budet ligger ju på 31000+ nu, det är budgivning... | |
|
OJ ! jag hade ingen aaaaaning om att servovätska var brandfarligt , när jag felsökte hydraulsystemet på min 750 borrade jag ju ett litet hål i en slang som pissade ut en tunn dimma över avgasröret , tur det inte började brinna då :-) 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
| Jag är övertygad att dom inte skulle sälja bilen för 9999kr även om detta var högsta bud. | |
|
B-företag som kör med lockpriser a´la "Billiga tomater på ICA" , har det dessutom varit brand i motorrumet och lite småfel så låter det inte som att den är värd över 30 000:- ? Aja , det blir den lyckliga nye ägarens problem. 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
| Dom jobbar nog som fastighetsmäklare i Stockholm. Trots att det är budgivning så är det inte säkert att säljaren vill sälja ens till det nya, högre priset. 9999:- har nog aldrig varit "senaste budet" utan snarare har budgivningen börjat på 25', eller 30' | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.