|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad är det för fel på denna tro? Länk /Astroboy | |
|
varför inte ringa och fråga ? kanske är det ett sehitpris som inte gäller eller så e la motorn defekt. kan va vadsomhelst ? 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
|
det kanske ska vara 99 999kr det står ju faktiskt att den är nybesiktigat ua! MvH Bmw 4-ever |
|
|
99.999:- skulle ju vara lite väl dyrt istället. Jag vågar nog inte ringa, för om allt verkar bra så köper jag den och det har jag inte plats/tid/råd med ;-) /Astroboy |
|
|
Fårgade dom angående den bilen och dom sa att bilen säljes till högstbjudande men dock minst 9999kr The one and only : don_salvatore87 Est. 1987 |
|
|
Fråga en siare om vad som är fel med bilen:) För 10kkr får man nog vad man betalar för?:) Kanske pedaldrift?? Asken |
|
|
hehe , ja skulle iaf. åka dit och hitta felen för skojs skull om ja va lite sugen. 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
|
Kanske kan det vara så att den stått i tre år och nu ska den bort!? Som jämförelse köpte en kompis till mig en 480 turbo svinbilligt på aukt märkesfirma(Saab, Opel) och fick nästan det dubbla när han sålde den någon månad senare. 750 är en annan typ av bil men riktar sig till en liten målgrupp samt att det kan vila potentiellt mycket dyra ägandekostnader´. Mitt tips om du inte vågar ringa, maila! /Simon |
|
|
Har för mig att de bilen var på annons på blocket i somras. Måste väl vara ngn som har skrivit fel, annars är det bara att köpa den direkt!!! En gång V12 alltid V12... BMW CS #5139 |
|
|
tja.. kan ju vara så att tex en topp är sprucken/skev/läckande. och att då lämna in det för reparation... det kan av vad jag har hört kosta långt över 25 000:- på bmw. gör man det själv så blir ju bara packningarna över 4000:- och det är lite jobb + alla vätskor som går åt... men e an hyfsat felfri så är det alltid bra att ha en reservdelsbil å snika delar av så man slipper leveranstider etc. Go jul på er alla också ! 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
|
men hallo! om toppen hade varit skadat eller någon sådant då hade den väl inte gått igenom besiktningen eller??? det stod ju besiktigat utan anmärkning! MvH Bmw 4-ever |
|
| Den e såld... | |
|
tjo klart den går igenom besiktningen bara för att ltoppen e lite småpaj ? är väll endast om avgasvärdena sticker iväg ordentligt den inte går igenom. Hursomhelst så var det så billigt att det är svårt att tro att den var "felfri" ? Ja har sett många riktigt dåliga 750 som senaste månaderna sålts för över 25 000:-. 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
|
Synd att det redan är såld, hade tänkt ringa och kollo upp den lite på måndag. Hade varit roligt att veta varför den var så billig, kanske har man missat ett fynd??? En gång V12 alltid V12... BMW CS #5139 |
|
|
Jag tror inte man kunde få den för 10papp!...det måste ju vara fel i annons! Menar...hallå.....en 91;A för 10 papp???..knappast Du hittar ju knappt ens en bmw 735 87:a för dom pengarna! |
|
|
Den är inte såld, fick detta mailsvaret idag: Hej ! Detta är ett standardsvar till alla som mailat ang BMW 750:in. Bilen är bra, inte sliten vare sig inuti eller utanpå. Alt fungerar utom elhiss vänster fram. Nästan nya däck. Nya bromsskivor och klotsar Ny kyl 2001. Lädret i mkt bra skick. Precis som det står i annonsen så säljer vi bilen 031231 till bästa bud, dock lägst 9999:- Bästa bud idag är 31000:- MVH MIkael LP_Bilar AB |
|
|
31000 är juh inte så farligt de heller.... En gång V12 alltid V12... BMW CS #5139 |
|
|
Såg en 750 på blocket tror jag för 12.500 i dagarna enda "felet" var att den var dekaltrimmad på sidorna med ett företagsnamn. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
vad löjligt att skapa intresse kring en bil genom att , precis som jag trodde , skriva ett lockpris som inte gäller. 7-Series - The choice of your local pimp!. |
|
|
Ja, det var ett fånigt sätt att locka köpare med. När man sorterar på pris kommer den ju först, men den är alltså inte billigast. Om man letar efter en bil i en viss prisklass är det inte så lätt med denna typ av annonser. Tur att dom inte är så många. /Astroboy |
|
|
Är inte ovanligt att bilfirmor bara vill bli av med en bil som ståt ett tag, då dessa ofta blir osäljbara när det ståt för länge i hallen...alla undrar varför den står där och vågar inte köpa för har den ståt så länge, måste det vara något fel ju!....? Bilhandlarna brukar lesna när en bil står och äter upp hela vinsten i kapitalkostnad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.