|
|
|
|---|---|
|
Undrar nu vad en originalkylare kostar(ca pris) så här "dan före dan" till E32:an,någon som beställt en nyligt? Vet inte om jag ska köpa en original kylare med plastbaljor eller försöka få tag på en med "mässingsbaljor"...Några erfarenheter här? Hållbarheten på dessa "plastbaljekylare" har ju inte varit speciellt bra tidigare iaf(enligt min erf. med E28). Mvh Janne. | |
|
Har för att min pirat gick på 2300kr för ett antal år sen,är fortfarande i nyskick. www.nissens.dk Produkt Køler Højde 550 Bredde 329 Model E 32 Tykkelse 32 Bilmærke BMW Materiale P/A Bilmodel 730 i M30 Motor M30 Brændstof G Transmission M AC Årgang 1986/7 > 1994/7 Nissens nr. 60744A OE nr. 1.712.007 Länk Länk NY |
|
|
Hej! Jag bytte min kylare i somras och då betalade jag 3200:- inklusive arbete och ny kylvätska. Nu var ju detta till min 740, jag vet ju inte vad det kostar till 735:a men det kan väl knappast bli dyrare. |
|
|
Ok! Tack för detta. Mvh Janne. |
|
|
Jag köpte ny kylare till min E32 750iL på Kylarjonson för 2000:-. De har även till 735i, och till något lägre pris: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok,Tack för tipset Erik...Det var billigast hitintills :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.