|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om vevhusventilationen kan frysa på E36:orna? Om man kör i temperaturer som är kallare än -20 C? Jag har en 328i-95, som är importerad. Jag är lite orolig för att vevhusventilationen inte är lämpad för nordiska förhållanden, då den är importerad.( jag menar körning - 20C till -40C graders köld!) Har vevhusventilationen frusit på era BMW:n, ni som har kört i kallare temperaturer i en längre tid.? Kan jag lungt köra i -30 graders köld ( visserligen inte så roligt att köra med den då, men...) utan att behöva oroa mig för att den skall frysa med tanke på att den är importerad från Tyskland? | |
|
Det kan bli kallt i Bayern med.. ;) Så jag tror du klarar dig, Har du inte motorvärmare? Med tanke på dina breddgrader.. Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! |
|
|
Nachtgeist: Jo klart jag har det! Man är väl mån om sin bil!! :) |
|
|
Tror jag läste nånstans att om det är -30 ock vinden blåser med ca 20 sekundmeter då har man - 60 BBBRRRRRRRR hur grymt kallt kan det bli i 90 km/h tro ??? _Man ser bättre ut i 250 km/h_ |
|
|
Vad jag vet har inte M50/52 problem med att vevhusventen fryser. I förrgår var jag ute och körde i -34 och det var inga problem. _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.