|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Mmmm, den känner jag igen. Den stod hos nån handlare nere i jöbköping ahr jag för mig för några månader sedan. Ny bild 19 Nov- Länk |
|
| Bör vara normalt pris, är den sen toppskick så gör det den mer lättsåld. | |
|
Hej! Den har varit billigare, annonserades för 69000 någon gång i höstas. Då var säljaren en firma i SKåne. Vandrade sedan upp till Jönköping, verkar vara den köparen som annonserar nu. Han har för övrigt annonserat ett tag. Kolla även denna tråd: Länk Lockande pris onekligen! Det skulle vara kul att höra från någon som insepkterat den live, ser helt OK på bilderna! Mvh Erik, Bromma |
|
|
Det där ser ut som plåtfasaden utanför Max Bilcenter i jönköping... Vet inte så mycket om firman förutom att dom gärna inte vill ta åt sig ansvaret om något händer med bilen även fast det finns garanti kvar.. --- Min E30: Länk |
|
|
Ok...nej jag är inte spekulant på den bilen....ville bara testa om länken funkade (visste ej förut hur man gjorde "länkar").....:) Men den verkar funka!....God jul på alla! |
|
| Vet inget om bilen i fråga, men den ser lite nersjunken ut i framvagnen..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.