|
|
|
|---|---|
FW |
Är det någon som vet hur man demonterar bakhögtalarna i taket i en E34 touring? Mvh, Fredrik |
|
Hej. Bra fråga. Jag ska oxå byta dom men har inte hunnit kolla än. Förmodligen så pillar man bort nätet först för att komma åt skruvarna där under. En gissning. Jag återkommer när jag vet. /Nybliven BMW-ägare 01-11-17. Mvh. Micke Olsson |
|
| Gallret tas bort med dess plastram, sitter med ett par hakar. Asså stick in en smal mejsel mellan innertak och gallerram, måttligt med våld. Sen är det 4 krysskruv. Sätter du dit nya (bättre) strutar så ansträng dig för att täta, annars är det nästan förgäves. | |
PIST OFF |
Ska du byta diskanterna så bara dra av plastgrejen som sitter runt (bara att dra av dem).Sen e de bara fram med mejseln.(stjärna) :) Dem andra två samma sak bara pilla bort gallret.(dra av dem).Inget svårt eller jobbigt. 20tum SPLITT |
FW |
Tack för hjälpen, då är det väl bara att prova. Det var det där med att få bort nätet som jag inte fick klart för mig.. var nästan rädd att jag skulle behöva lyfta ner innertaket. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.