|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lo:s bil. Omformargatan dom kommer att ha reservdelar och service tom 1 april då M-bilar bygger en rejält stor anläggning som öppnar då. Lo:s funderar på att fortsätta med service o reservdelar även efter april. |
|
|
Vägbeskrivning till Lo:s bil. Kör Bergslagsvägen mot Sala sväng vänster vid Lunda rondellen (Rondellen efter Arver bil). Sväng första höger följ vägen så ser du Lo:s och Autolos. På första tvärgatan till vänster ser du BMWs nya anläggning... |
|
|
Asken m.fl: Jag frågade i morse efter "Enteiser" på BMW i Ängelholm... ...de skulle kolla och därefter ringa mig under dagen...nu precis ringde de och sa att de inte kan hitta det "i någon lista"..konstigt eller hur? Han rekommenderade dessutom mig att kolla på "någon mack"... |
|
| nä Clubsport jag kräver mer förklaring :D vet inte ens vart bergslagsvägen är :) Vad heter området de ligger i? | |
|
Tunbytorp Det ligger i norra Västerås, följ vägen där alla bilfirmor ligger. Strömledningsgatan sen kommer du till en korsning där du först svänger vänster för att direkt svänga höger in på Omformargatan. Bergslagsvägen är den väg som övergår i Rv 67 ungefär vid BMW.. Tunbytorp ligger direkt öster om Önsta Gryta det största bostadsområdet i hela stan. Om du hittar till Rocklunda så kör norrut på Vasagatan sväng höger vid rödljuset, andra vägen till vänster kör till nästa korsning höger sen vänster. Nu måste du hitta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.