|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
ormen |
betala lagningen själv, o plantera en dynamit i rö**n på hästfan, hatar hästar.... alltså hur tänker folk? en tjej på 17 bast, väger kanske 50 kilo, ska hantera en 6-700 kilos best på allmän plats? Våga vägra bilverkstaden!!! G.D.S!!! |
|
Det behöver inte vara bättre med en 18-årig kille som kör M3:a? En oerfaren 18-åring som ska stila vid korvkiosken med 1700kg bil och 343 hästkrafter... Ingen lyckad kombination va? Jag tycker inte heller att hästar har någon plats i trafiken, men ser det knappast som vårt största trafikproblem heller... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
kanske borde sätta samma gräns för tung(stark) bil som för tung mc. har hittills inte träffat någon kille som jag tycker ska ha en 300+ hk bil vid 18 års ålder å då räknar jag med mig själv också :). hästar borde inte finnas alls utom som pålägg! |
|
|
Men nån gång ska man växa upp och ta ansvar bara för att man skjuter upp åldersgränsen på hästkrafter så är man väll lika oerfaren när man väl får känna på 300+ visst lite mer trafikvett kanske men men =) |
|
ormen |
bör vara lag på reflex mm. på hästar o andra "sällskapsdjur", stor varningstriangel fasttejpad där bak åtminstånde.... kom på en annan grej, ta jaktbössan (eller be nån jägare) o skjut den, sen påstår du att du trodde det var en älg! inte för att jag hatar hästar så mycket, men bara för att ägaren var så taskiga mot dig, skulle vilja se deras miner då..... Våga vägra bilverkstaden!!! G.D.S!!! |
ormen |
ja, men den 18 åringen har fått veta på körskolan förhoppningsvis vilka faror trafiken medför o vilket ansvar man bär på... men i detta fall, vad f*n har den lilla tösen fått för utbildning, och vart tog ansvaret vägen? det värsta är ju pappan där, som inte tar ansvar för sina ungar.... (ännu ett exempel på hur hederlig Svensson kan vara, tänk på det ni som ojjar efter s.k. Sv-såld bil....) Våga vägra bilverkstaden!!! G.D.S!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.