|
|
|
|---|---|
|
med en hel del bilder. Länk Kom gärna med kritik, borde vara bättre än den gamla passagensidan. Ha det / Göran MVH Göran dieselmeken Lindgren | |
Gemini__ |
Trevlig sida du har! Riktigt skoj att läsa alla historier och händelser som skett i verkstaden bl.a. =) Mvh: Thomas Länk |
|
88% rätt i testet...inte riktigt bra av nån som jobbar som dieselmotorexpert...! =) Trevliga sidor annars! |
|
|
92 % I test 1. Rätt ok faktiskt.. Bra sida för övrigt... R |
|
|
historierna från verkstaden var riktigt roliga.. jag skrattade mig fördärvad åt en del av dom. stackars praktikanten som fastnade under bilen och inte riktigt vågade ropa på hjälp :) fick 33% på testet.. ganska bra med tanke på att det närmsta jag har varit en dieselmotor var när jag flyttade och hade farsans arbetsbil, en renault master dci ;) |
|
| jävligt fin sida =) | |
|
Snygg sida diselmeken. Har även en liten fråga, väligt OT i och för sig: Har en Valmet 359, funderar var man skall fylla på olja till insprutningspumpen samt vilken det är som är kontrollskruv. Sitter ju en Bosch pump i den men får inte kollat numret för det är övermålat. Vill int att den skall skära ihop då hela motorn går så himelens vackert. |
|
|
otto 92% ???? Har du fuska bara liiiiiiite? Knappt att jag fixar 92%. Det var ett par år sedan jag satte i hop dessa. MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.