|
|
|
|---|---|
|
Jag bröt min nyckel i låset igårkväll då jag haft ett kärvande lås ett tag på förarsidan.. men nu är problemet att dörren inte går att öppna, har provat att ta loss dörrsidan,så gått det går med stängd dörr.. och försökt trycka upp pinnen till c-lås motorn el den dosan som pinnen från låset går ner till... har provat allt känns det som,hopplöst. ngn som vet hur jag ska få upp min dörr? bilen är en e36 325coupé -92... tack på förhand | |
|
Är det inte så att det är fruset då... --- Min E30: Länk |
|
|
nejnej.. den har gått i baklås.. ska in till förenade bil i malmö imorrn så får de bedömma hur vi ska göra.. förmodligen ny låscylinder och nyckel.. |
|
|
Min var stenfrusen en gång. Vred sönder låset. Kom inte in då alla andra lås är paj! Ringde låssmed, kom inte heller in. Ringde en bärgningsfirma som kom in och tog bilen på släpet till BMW. Bärgning + nytt lås =2500kr kostade det totalt! Ta det lugnt med låsen! Tips! |
|
|
En e36 med låsvärme är inte helt fel nu i vinterkylan ;) DAMiEN =============== Inquam Damno Tu |
|
|
naj,låset var inte fruset heller.. det regnade här nere i skåne igår!! jag hade nog lite bråttom samt en dålig dag :D tog i lite för mkt antar jag,men som sagt så ska jag in imorrn o beställa nytt lås.. få se vad kalaset kostar... |
|
copyright |
Plockade loss cylindern på e30:n jag hade och pillade loss nyckeln när min gick av!! Lite jobbigt var det och jag rekomenderar att vara på ett belyst ställe när du pillar ut nyckeln... jävla massa små fjädrar o skit på den!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.