|
|
|
|---|---|
|
Vad tror värderingsjuryn om denna? Länk Är det ett lagom pris eller tror ni man kan göra något på det? | |
|
Borde vara ett bra pris med tanke på att det billigaste grå metallic som jag hitta på mobile.de var en för 107' Länk --- I'll catch you on the flipside! /Bogge. |
|
|
Se upp bara om allting stämmer med miltal och bilens helhet. --- I'll catch you on the flipside! /Bogge. |
|
| Kan man på något sett få reda på vilket försäkringsbolag en bil finns försäkrat hos och på så sätt ta reda på om den varit krockad etc? | |
|
Lite konstigt är det att reg. plåten är överstruken... om jag säljer en bil ger jag ut vilket reg. nr. det är. Ta reda på det så kan du kolla med tidigare ägare. --- I'll catch you on the flipside! /Bogge. |
|
| En -98 som gått nästan 16 000 mil, ser inga konstigheter med det priset alls, priset på 318 började nosa i dessa trakter redan i somras. | |
| Tycker nästan alla annonser har överstrukna regnr, förstår inte riktigt varför? | |
|
sandgren: Anledningen är stöldrisk. Om man sätter ut en annons som visar en mycket fin bil med exempelvis stor stereoanläggning så väcker det habegär. Har man dessutom regnumret utsatt kan den som fick habegär men inte har några pengar kolla upp var bilen står utan att ägaren vet om det och åka dit och hämta det han vill ha. |
|
|
Ok, men å andra sidan så är det ju bara att ringa/maila säljaren så får man ju reda på det iallafall, om säljaren är sugen på att sälja bilen vill säga. Men men, sugen på E46 är man iallafall, men vet inte om man ska välja en E36 med lite större motor istället. |
|
|
E46 är sköna kärror, saknar min 328 som jag sålde till förmån för cabben. E46 är mycket mera bil än E36 helt klart. Dock så är ju varma sommardagar utan tak helt oslagbara. :) |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! priset är helt ok, men inte är det uppseendeväckande billigt? Jag sålde min 318i -98 E46 billigare än så för 6 månader sedan. den bra bra utrustad, samma färg, en ägare, dragkrok mm. Det är verkligen mycket bil för pengarna, de tar väldigt lite bensin och är billiga i försäkring. Jag var helnöjd med den och är helnöjd med min nuvarande 318iT! mvh Johan |
|
Jag sålde min 320 -99 med 7000 mil för 1,5 år sedan för 30.000:- mer än han begär. Så billigt tycker inte jag det är. |
|
|
Slutsaten måste vara då att det är rejält dyrt.... /Simon |
|
|
Priset är väl marknadsmässigt, kanske lite dyrt. Intressant att han skriver att bilen är nerlackad, de stämmer iof men alla e46 är de från fabrik. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Jag skulle tycka att det är lite dyrt. den går nog för 100.000:- +/- 2000:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.