|
|
|
|---|---|
|
Satt på 200sx sida, hittade en lagom turbo.. kanske något stort avgashus :P Länk E28 M535i TwinTurbo | |
nizze1985 |
Den var till salu här på powerbörsen för några veckor sedan. Pris: bud Men jag undrar vad fan man ska ha den till. En viper kanske. |
| reponsen lär ju vara dålig... | |
| Ekblom> Ska du inte ha dubbla såna på 535:An då? ;) | |
|
har haft funderingar på att byta :P fast jag har ju bara hittat en, kanske räcker :P E28 M535i TwinTurbo |
|
|
Han har 2 =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
hehe, kan ju vara kul med 8kilo laddtryck, synd bara att allt lär komma 3000varv efter varvstoppet :P E28 M535i TwinTurbo |
|
PETER.O |
Är det inte bara ytter måtten som är stora, tycker det ser ut som om kompressoringången bara är 55-60 mm, och det är ju inte mycket att skrämma barn med. |
|
exakt den är inte så stor.. |
|
| Den är större än den ser ut, inloppet är 70mm men bilden ljuger lite. I vilket fall en gammal sunkig snurra som jag inte skulle ge 500 kr för. | |
|
Bäckis Du skulle sett vad arg han blev när jag sa skrev det till honom på TPC... Mats |
|
| Ho ho, som tomten sa. En del vet inte riktigt vad som är värt pengar, men än är inte den sista idioten född, så vem vet, han kanske får nån tusenlapp för den. Ska nog kika in på TPC, var länge sedan :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.