|
|
|
|---|---|
|
Tänkte göra det och undrar om det är svårt att göra själv. På sprängskissen hos BMW såg det inte alltför svårt ut. | |
|
Här är monteringsinstruktionen: Länk Personligen tycker jag armstödet är i vägen, åtminstone för mina långa armar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag har monterat dit ett, och det var inte så svårt, men det tog en liten stund. I början tyckte jag att det kunde vara i vägen för armbågen när man växlade, men nu har jag vant mig och troligen har jag omedvetet en annan vinkel på armen nu. Så nu märker jag inte av armstödet när jag växlar. Tycker att det är väldigt skönt att kunna vila armen på armstödet, framförallt på långresor. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Erik W.: Tackar för länken. Har ni konst eller äkta läder på armstödet. Det skiljer ju 500 i pris... |
|
|
Skinn! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
köpte en e46 nu utan stödet...hade en innan i min e39!! Varje gånge jag sätter mej i bilen käns det som att det fattas nått! måste skaffa o montera dit snart! |
|
|
Ja detta mitt armstöd gör väldigt mycket. Skulle inte kunna leva utan det. Ytterligare en sak i livet som gör det bekvämt för en. Det är ju dem små sakerna som räknas har jag hört. Mvh Kristian |
|
|
Måste hålla med om att jag kommit att uppskatta armstödet mycket! Bekvämt vid långkörning och perfekt att ha en liten ask med parkeringspengar i förvaringsfacket som finns i armstödet... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Clubsport>> Om det är av intresse har jag en komplett sats liggande, svart/konstläder till E46 Sedan. /// Gunnar E. |
|
| Förlåt, det var riktat till Bakke såklart... Clubsport har nog ett armstöd sedan länge! ;-) | |
|
vad kan du släppa den för då??? Jag vet inte hur det skulle se ut i min iom att jag bara ha svart tyg i min!!! |
|
|
Var kan man köpa armstöd? Jag har en e36 har kollat runt lit emen inte funnit något. Är det någon som har en beskrivning till montering av ett armstöd i en e36? Eller någon som gjort det och kan kommentera det lite? |
|
|
däni: Finns på BMW som orginaltillbehör. Har monterat det i min coupe och det var inga problem, det följer med en monteringsanvisning som man följer steg för steg. Tog ca: 2 timmar. /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.