|
|
|
|---|---|
|
Ja som sagt, är din E30 sänkt? Lägg upp en bild då! =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com | |
|
Du kan kolla på min bil i läsargalleriet den är sänkt 60/40 komentera gärna!!!!! Petter lantz karlsborg 320 89:a |
|
|
Den ser inte så sänkt ut där men om du ska sänka din, så sänk 60/40 det gör ju sitt om man säger så!!!!!!!! |
|
|
Den enda vettiga bild som jag hittar så här direkt på nätet är denna. Jag har nog bättre bilder men ingen som ligger på nätet. Länk /Anton |
|
| Länk | |
|
Haglund2306 snygg e30 du ska inte sälja fälgarna????? |
|
|
OXXY: Nej det ska han inte.. Och om han skulle det har jag tjingat dom redan vill jag minnas.. ;-) /Anton |
|
|
Anton Tjingade gjorde man när man va liten Nu hadlar det bara om priset ^_^ ---- |
|
|
Anton Du skulle inte vilja byta bort dina fälgar elle????? du får dessa se adress Länk De är i nyskick poleradkant |
|
|
OXXY: Ta detta via mailen istället. /Anton |
|
|
OXXY: Allt är till salu. Dock är dessa inte billiga precis. Du får betala vad de är värda för mig, så ska vi säga 20.000 utan däck? |
|
| Ett tips om man vill hitta original-Alpinafälgar är att kika på tyska skrotar. 16x7"-fälgar är inte särskilt eftertraktade där. Snarare typ 13x10". :/ | |
|
kolla in min hemsida så får du se min pärla och den har 60/40 sänkning... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Tack för alla svar! =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
OXXY: Eller så kan du ju köpa nya Alpina på molway.com. Lär vara billigare än 20000:- iaf... /Johan |
|
nizze1985 |
Jamen då är det ju inte äkta vara. Skall man köpa alpina fälgar skall det vara äkta annars finns det andra för samma pris som ser betydligt bättre ut. |
|
De på molway är äkta.. /Johan |
|
nizze1985 |
Hmm! Ser ut som att de är äkta faktiskt, men då till frågan; är det verkligen värt besväret att borra om bultcirkeln. Eller hade du tänkt att byta både fram- och bakvagn. :) |
|
16" finns ju till 4x100. Och det var väl såna han var ute efter eller? /Johan |
|
| Mina är hur som helst helt original och de fanns tydligen original i 16x7", 16x7.5" och 16x8" i 4x100 till E30. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.