|
|
|
|---|---|
|
Har någon här i sverige den färgen på sin M5:a? eller någon annan ovanlig färg som t ex gul ? bara undra | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Morametallic finns en förmodligen bara en ??. Länk Nog den snyggaste jag sett. ///MVH Hasso Länk |
| Inga andra unika färger? | |
|
Finns en Hellrot med turkos/grå inredning...rätt udda och ballt :) Tyvärr inga bilder på den dock :( Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle, 20" Hartgehjul och komfortstolar? |
|
|
Individual M5:an i Hellrot finns det bilder på här Länk Finns en Dakargul M5-00 i Finland. Mvh Stephan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Finns en imolaröd på börsen, ser rätt läcker ut faktiskt, Länk misstänker att vit M5 inte växer på trän heller , en svensksåld fanns till salu i Nora för nått år sedan, men är nog såld till 08 då någon hade sett en sådan där. ///MVH Hasso Länk |
bmw320cab |
Rullar en imolaröd M5á i Göteborg med blå/vit inredning. |
| hasso.. det står en vit på lindéns motorsport på södermälarstrand. vit är förbaskat kool.. | |
| Har själv Imolaröd/Imola inredning | |
| Mest vanlig är Carbonsvart, Avusblå & Lemansblå. | |
| Finns det någon Calypsoröd i Sverige tro? | |
|
Det tror jag inte eftersom Calypsorött var en Individualfärg på M5 E39 den enda i den färgen jag vet om är denna... Länk Däremot finns det Royalröda exemplar i Sverige jag brukar se en i närheten av mitt jobb. Mvh Stephan |
|
chrille70 |
Jag har sett en estorilblå M5:a på mobile.de. Ruggigt läcker om jag får säga min mening!!! En tämligen unik färg på M5 är annars Alpinvit (som inte är så unik i sig). Har sett en och annan men nog ser det allt bra mjäkigt ut med vita bilar... MVH Chrille |
|
Hittade en bild på den Dakargula Finska M5:an Länk Mvh Stephan |
|
|
Länken funkar inte Stephan. |
|
|
DejaVu: Testa Länk i stället välj Selaus och därefter B och med regnummer BM-5 finns den. Mvh Stephan |
|
| brokaröd då??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.