AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.271

760 Li Yachtline

Hittade en 760 Li Yachtline till salu i Korea Länk

Mvh Stephan
FETTT bil

BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's......

-norrland race crew-
M3
60
M3_andreas
330Ci -00
Niiiccce...
Lite svårläslig text =) man undrar ju vad den kostar
gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
Det är ingen Yachtline. Det är en 7:a med individual paketet som går att beställa som tillval direkt ur broschyren. Piano lack, och benvit nappa med bi-colour ratt plus lite annat.

Detta är en 745 med paketet.
Länk
Stämmer som Gustaf säger. Här finns info om Yachtlineversionen: Länk

MYCKET fet bil dock, yachtline eller ej! En E65 SKA jag ha om några (många) år!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
chrille70
Kalle:

Så vacker så man blir alldeles tårögd!

Jag gillar verkligen E65-karossen och Yachtline-utförandet är som "pricken över i". Synd bara att man blir lika tårögd av prislappen på nya 7-serien...

MVH Chrille
gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
@chrille70, Ja man blir nästan tår ögd när man ser att bilen har rasat så fruktansvärt i andrahandsvärde. Jag tänker på de stackars ägarna som får 400-450" när de gav 950" för 2-3 år sedan. Snyft, snyft ;-).
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
hehe , det drabbar ingen fattig.

Eller tror du att de har ARBETAT ihop 1 mille kontant för att spendera på en bil ? :-)

7-Series - The choice of your local pimp!.
gu
144
gustaf
120i M-Sport 2007-08
Vem, vet det är nog lite si så där med den saken. De finns också de som kommer med en ICA-kasse till BMW handlarn och vill betala bilen på detta viset. En känsla säger mig då också att något inte är helt hundra.
chrille70
Gustaf:

Sämre affär än att köpa en sprillans ny BMW 7-serie (eller lyxbil över huvud taget) får man nog leta efter. Men det är tur att det finns sådana människor, för E65 är ju ett riktigt kap som begagnad. Något av det allra förnämligaste man kan skjutsa runt ändan i och riktigt prisvärd i jämförelse med t ex MB S-klass och Audi A8. En knappt använd "fullmatad" och svensksåld 745i-02 kan man ju få lös för under 500kkr, alltså halva nypriset... Och om 2-3 år får man nog "samma bil" för ca 200-250kkr...en ganska mumsig familjebil...

MVH Chrille
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.