AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
775

Har jag tur eller är det fler som har tllgång till

Har jag tur eller är det fler som har tllgång till både svarv, fräs, svets, gas, borr, kunnig personal, lack, bill däck,värmegarage ja.... tamejfan allt som behövs när man har en 750 89:a folk säger att det är så dyrt om det är nått som pajjar, jo det är klart... det är ju så många av varje men det mesta går faktiskt att hitta lite här o var o mycket kan man göra själv me. köppte min 750 för tjugotusen hc400 handbroms, casterstag lådan gick stötigt fixade det själv bilen har kostat mig ca: 25 lappar o nu återstår bara lacken beställde kristall lysen fram nu med den där ringen alla pratar om fan va cool den kommer bli hejsvejs

mvh matte

st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
kan meddela att alla inte har samma tur... iaf inte jag när det gäller garage plats/utrustning
-Daniel-
va e meningen me tråden att starta tråden igentligen?

en kvalificerad gissning tror jag skulle vara att alla inte har en lackfirma och ett fullstoppat garage hemma....
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Har tillgång till komplett rör/svetsverkstad samt polarens däckfirma med antal liftar så jag deppar inte inom det området...mvh dutta

wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Jo självklart har man det , självklart har man också billyft , plasmaskärare , spridartvätt , ultraljudstvätt och planslip och maskiner jag inte ens kan namnet på.
Utan de förutsättningarna skulle jag inte ens tänka tanken att äga en bil . å allra minst 750.
Pengar löser ju inte särskilt mycket , långa väntetider hos verkstäderna och ytterliggare väntan på reservdelar från tyskland , sedan får man tillbaka bilen fuskad och dan... näe , själv är bäste dräng.

7-Series - The choice of your local pimp!.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.